آغاز شانزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت در مسجد جمکران

آئین افتتاحیه شانزدهمین همایش بین المللی مهدویت صبح جمعه در مسجد مقام مسجد مقدس جمکران با حضور تعداد محدودی از محققان و پژوهشگران و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی آغاز شد.

به گزارش ایمنا، آئین افتتاحیه شانزدهمین همایش بین‌المللی مهدویت صبح جمعه در مسجد مقام مسجد مقدس جمکران با حضور تعداد محدودی از محققان و پژوهشگران و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی آغاز شد.

حجت الاسلام محمدصابر جعفری با اشاره به شرایط کرونایی و برگزاری همایش به صورت مجازی گفت: شانزدهمین همایش با عنوان «طرح کلی دین و حرکت انبیا الهی از آغاز تا انجام» در دو محور «طرح های کلی و نظام ها» و «طرح کلی حرکت انبیا و امامان» برگزار شد.

دبیر شانزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت با بیان اینکه همایش امروز با پیام تصویری آیت الله جوادی آملی آغاز می‌شود و سپس پیام تصویری آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه پخش خواهد گفت: در ادامه عصر امروز سه نفر از محققان از کشورهای کانادا استرالیا و سوریه به صورت مجازی مقالات خود را ارائه می‌کنند و در مراسم اختتامیه آیت الله محسن اراکی سخنرانی خواهند.

وی به مهر گفت: این همایش از طریق شبکه‌های تلویزیونی سراسری و پایگاه اطلاع رسانی مسجد مقدس جمکران به صورت زنده پخش می‌شود.

کد خبر 483193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.