ممنوعیت تردد شبانه در فولادشهر/محدودیت در بوستان‌ها تشدید می‌شود

شهردار فولادشهر گفت: بر اساس جدیدترین رنگ بندی شهرستان‌ها، شهرستان لنجان در وضعیت نارنجی قرار دارد از این رو علاوه بر ممنوعیت سفر، تردد خودروهای شهروندان از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح ممنوع اعلام شده است.

بابک محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ستاد کرونا استان اصفهان و شهرستان لنجان با توجه به تغییر وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان لنجان محدودیت‌هایی را در خصوص سفر و تردد در ایام نوروز ۱۴۰۰ مصوب و اعلام کرده است.

وی افزود: بر اساس جدیدترین رنگ بندی شهرستان‌ها، شهرستان لنجان در وضعیت نارنجی قرار دارد از این رو علاوه بر ممنوعیت سفر، تردد خودروهای شهروندان از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح ممنوع اعلام شده است.

شهردار فولادشهر تصریح کرد: خودروهایی که محدودیت تردد را رعایت نکنند توسط پلیس راهور و تصاویر دوربین‌های پایش تصویری شهر که در اختیار راهنمایی و رانندگی قرار خواهد گرفت ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط شهرستان چنانچه رعایت مباحث و پروتکل‌های بهداشتی مورد توجه شهروندان قرار نداشته باشد قطعاً رنگ شهر جدید فولادشهر در مرز تغییر قرار خواهد گرفت و با کمترین افزایش در آمار کرونا، امکان تغییر رنگ به سمت بدتر شدن اوضاع وجود دارد.

محمدی با بیان اینکه محدودیت در بوستان‌های فولادشهر تشدید می‌شود، ادامه داد: گردشگران و مسافرانی که به شهر جدید فولادشهر سفر کرده‌اند باید به مبدا خود بازگردند در غیر این صورت جریمه خواهند شد.

وی عنوان کرد: علاوه بر ممنوعیت‌های تردد، فعالیت مشاغل گروه‌های ۳ و ۴ نیز در شهرهای مختلف شهرستان لنجان ممنوع اعلام شده است و این مسئله نشان از وجود خطراتی است که سلامت شهروندان را هدف قرار داده است.

شهردار فولادشهر با اشاره به ارتباط رعایت پروتکل‌ها به فرهنگ شهروندی، خاطرنشان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی نقش مؤثری در حفظ سلامت شهروندان دارد و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی قطعاً مشکلاتی به دنبال دارد و این مسئله علاوه بر ایجاد مشکل در معیشت شهروندان آمار مبتلایان کرونا را افزایش خواهد داد. بر همین اساس افراد باید به حقوق دیگر شهروندان احترام گذاشته تا دچار چالش جدی نشویم و وضعیت شیوع این ویروس را کنترل کنیم.

کد خبر 483170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.