وصول ۹ هزار فیش عوارض نوسازی در زرین شهر

شهردار زرین شهر گفت: عوارض نوسازی یکی از بهترین درآمدهای پایدار برای شهرداری است.

میثم محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امروز نتایج تلاش‌های شهرداری در بین شهروندان ملموس و قابل ارزیابی بوده و یکی از ثمرات آن افزایش اعتماد شهروندان به مدیریت شهری است.

وی با اشاره به مهمترین منابع جدید درآمدی شهرداری‌ها، عنوان کرد: عوارض نوسازی یکی از بهترین درآمدهای پایدار برای شهرداری است و افزایش مراجعات شهروندان به واحد نوسازی شهرداری نشان از لمس نتایج عملکرد شهرداری توسط شهروندان است.

شهردار زرین شهر با اشاره به صدور و وصول چهار هزار فیش درآمدی در این شهرداری، خاطرنشان کرد: در سال ۱۳۹۹ شاهد ۹ هزار مراجعه به واحد نوسازی شهرداری زرین شهر و وصول عوارض نوسازی در شهر بودیم و با ارزیابی این عملکرد به این نتیجه دست خواهیم یافت که موفق شده ایم افزایش اعتماد شهروندان را رقم زده و ارتباط دو سویه با مدیریت شهری رقم خورده است.

وی یادآور شد: عوارض نوسازی می‌تواند برای شهرداری درآمد پایدار را رقم بزند، اما این مهم در بسیاری از شهرها مغفول مانده از این رو برای تحقق این مهم در شهرداری زرین شهر برنامه‌ریزی لازم شد چرا که مراجعات شهروندان به شهرداری بسیار کاهش یافته بود.

محمدی افزود: در سال ۱۳۹۵ شهرداری زرین شهر ۷۸۰ میلیون تومان درآمد نوسازی داشت و با آغاز فعالیت مدیریت شهری در دوره پنجم شاهد روند افزایشی کسب درآمد از واحد نوسازی شهرداری بودیم به گونه‌ای که در سال ۱۳۹۹ این درآمد به دو میلیارد تومان افزایش یافت.

وی تصریح کرد: افزایش درآمد شهرداری با اخذ عوارض نوسازی نویدبخش روزهای خوبی برای مدیریت شهری است چرا که بزرگترین سرمایه شهرداری که اعتماد شهروندان بوده در حال افزایش است و قطعاً رشد درآمد پایدار شهر را رقم خواهد زد.

کد خبر 483163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.