واکنش فرمانده سپاه گنبدکاووس به حوادث اخیر

فرمانده سپاه گلستان در واکنش ‌به حوادث گنبدکاووس گفت: همه مردم عزیزمان قانون را فصل‌الخطاب بدانند.

به گزارش ایمنا به نقل از سپاه نیوز، سردار ملک‌شاهکوهی در واکنش به حوادث چند روز اخیر گنبدکاووس اظهار کرد: حفظ نظام اسلامی اوجب واجبات است و این موضوع برای هر مسلمانی که در چارچوب حکومت اسلامی قرار دارد واجب قلمداد می‌شود.

وی با بیان اینکه دیدگاه اسلام ناب محمدی براساس جناح‌، قومیت و مذهب افراد نیست و در انقلاب اسلامی هر تفکری خلاف این باشد بی‌تردید باطل است، افزود: مردم با بصیرت، انقلابی، مؤمن و ولایتمدار استان گلستان خصوصاً گنبدکاووس اعم از شیعه و سنی در جریان حادثه تلخ گنبد؛ علیرغم تلاش معاندین و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی که از طریق شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی و عوامل داخلی خود سعی در تفرقه افکنی و ایجاد ناامنی در استان نمودند، خوش درخشیدند و نقشه‌های دشمنان این آب و خاک را خنثی کردند.

فرمانده سپاه گلستان با بیان اینکه همه مردم عزیزمان قانون را فصل‌الخطاب بدانند، تصریح کرد: سربازان انقلاب اسلامی در مهد ۴ هزار شهید در پاسداری از حریم وحدت، امنیت و برخورد با دشمنان و بدخواهان لحظه‌ای درنگ نخواهند کرد.

وی تاکید کرد: قطعاً دستگاه‌های متولی در این موضوع با سرعت و دقت تمام با مجرمین و هتاکان به نوامیس و امنیت مردم برخورد قاطع و قانونی کرده و روند رسیدگی آن را به اطلاع مردم استان خواهند رساند.

کد خبر 483155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.