گردشگرانی که باغبادران را ترک نکنند ٥٠٠ هزار تومان جریمه می‌شوند

شهردار باغبادران گفت: در صورتی که گردشگران در زمان مقرر، از شهر باغبادران و دیگر شهرهای شهرستان لنجان خارج نشوند به ازای هر ۲۴ ساعت حضور توسط پلیس راهور ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الله امینی باغبادرانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"در صورتی که گردشگران در زمان مقرر، از شهر باغبادران و دیگر شهرهای شهرستان لنجان خارج نشوند به ازای هر ۲۴ ساعت حضور توسط پلیس راهور ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

باغبادران را به عنوان شهری با گردشگری ارزان و در دسترس همگان می‌شناسند و برهمین اساس در طول ایام مختلف سال مقصد گردشگران از اقصی نقاط کشور بوده، اما با شیوع ویروس کرونا با سیاست مدیریت شهری و با هدف حفظ سلامت شهروندان و گردشگران حضور گردشگران در شهر روند کاهشی به خود گرفت تا فاصله گذاری اجتماعی به خوبی رعایت شود. شهروندان، کلیدداران و ویلاداران طی مدت گذشته همکاری بسیار خوبی را با ستاد کرونا شهرستان لنجان داشته‌اند اما نباید فراموش کرد کاهش حضور گردشگر در شهر اقتصاد شهر و شهروندان را تحت تأثیر قرار داد. با اعلام ستاد کرونا شهرستان لنجان وضعیت این شهرستان از زرد به نارنجی تبدیل شده و باید توجه داشت در این شرایط و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت “از” و “به” شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی، ممنوع بوده و مشمول جریمه است. در این شرایط شاهد اعمال محدودیت‌ها برای مشاغل گروه سه و چهار که عمده آنها با مشاغل گردشگری در ارتباط هستند بوده‌ایم و این مشاغل اجازه فعالیت ندارند از این رو خدمات شهر ساحلی باغبادران به گردشگران کاهش چشمگیری خواهد داشت و اجازه پذیرایی از آنان را نخواهیم داشت.

براساس مصوبه ابلاغی در شهرهایی که بتازگی به جمع شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی پیوسته‌اند، به گردشگران و مسافران از تاریخ صدور اطلاعیه ستاد ملی مقابل با کرونا، ۷۲ ساعت فرصت داده می‌شود تا از آن شهر خارج شوند. در صورتی که گردشگران در زمان مقرر، از شهر باغبادران و دیگر شهرهای شهرستان لنجان خارج نشوند به ازای هر ۲۴ ساعت حضور توسط پلیس راهور ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

علیرغم وجود بیش از هزار ویلا و مجموعه اقامتی- تفریحی در شهر باغبادران این اماکن براساس قانون اجازه فعالیت نخواهند داشت از این رو موضوع گردشگری همچون نوروز ۱۳۹۹ در شهر باغبادران تعطیل خواهد بود. براساس قانون جرایمی برای ویلاداران و کلیددارانی که اقدام به اجاره ویلا در شهرهای نارنجی و قرمز می‌کنند در نظر گرفته شده است اما با توجه به فرهنگ بالای شهروندان باغبادران و تعامل سازنده آنان با مدیریت شهری قطعاً همراهی لازم را با ستاد کرونا خواهند داشت".

گردشگرانی که باغبادران را ترک نکنند ٥٠٠ هزار تومان جریمه می‌شوند

کد خبر 483147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.