طارمی می‌تواند اولین گلزن ایرانی مرحله ۱/۴ لیگ قهرمانان اروپا باشد؟

ستاره بوشهری فوتبال کشورمان که در پورتو این روزها می درخشد، حسابی همه نگاه ها را به سمت خودش خیره کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اگر چه تا شروع دوباره مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا حدود دو هفته باقی مانده است، اما صفحه رسمی این رقابت‌ها در اینستاگرام با استفاده از عکس مهدی طارمی حرارت استقبال این مسابقات را زنده نگه داشته است.

این صفحه با این کپشن به استقبال دنبال کنندگان میلیونی ایرانی در صفحات مجازی رفته است؛ "طارمی می‌تواند تبدیل به اولین ایرانی شود که در یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان گلزنی می‌کند."

پسر بوشهری و پرتلاش فوتبال ایران با انگیزه و جنگندگی، هشتگ‌های "خیریت" و شبیه آن را به هشتگ "UCL" در زیر عکس‌هایش در دنیای مجازی تغییر داده است و تبدیل به یکی از چهره‌های جذاب و سرنوشت ساز و خبرساز رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شده است.

طارمی برای رسیدن به اینجا، راهی را طی کرد که جهانبخش در لیگ هلند تجربه کرده بود. حالا مهدی بعد از علی و سردار، ایرانی‌ها را صاحب یک نماینده دیگر در یک لیگ اروپایی کرده است. او در پورتوی پرتغال درخششی خیره کننده دارد.

او با نمایش‌های جذاب در ترکیب ریوآوه به شماره ۹ پورتو و بازی کنار بزرگانی مثل په په مدافع سابق رئال مادرید رسید. شرایط ابتدا برای ملی پوش ایرانی خوب نبود اما رفته رفته مهدی خودش را بر کونسیسائو (سرمربی تیم) تحمیل کرد و ثابت کرد که چقدر انگیزه دارد.

او حالا هم گل می‌زند هم پاس گل می‌دهد فقط کافی است به نمایش او در لیگ دقت کنید که چطور صدای جرج ژسوس را با مهارت منحصر به فردش در گرفتن پنالتی درآورد و باعث پیروزی تیمش در آن دیدار حساس برای جدال با بزرگانی مثل اسپورتینگ، براگا و نبفیکا شد.

پسر بوشهری اما در لیگ قهرمانان ، مرحله ۱/۸ مقابل بانوی پیر ایتالیا هم درخشید. مدافعان یووه از دستش در عذاب بودند، اما حواسشان بود که نباید پنالتی‌ای روی او مرتکب شوند. در این دیدار در دقیقه دوم گل زد و بازی برگشت هم یک پنالتی گرفت تا سرجینیو الیویرا آن را گل کند.

تیم مهدی با درخشش خیره کننده، یوونتوس پرآوازه را حذف کرد و در مرحله ۱/۴ حریف چلسی آماده‌ توخل شد، طارمی اما به دلیل اخراج دیدار برگشت مرحله قبل حضور ندارد و باید از بیرون زمین شاهد نمایش هم تیمی‌هایش به خصوص زوج موسی مارگا و اولیویرا در خط حمله باشد.

او با این نمایش‌های جذاب، اروپا را به حیرت واداشته و آرزو دارد که شاید فصل بعد در لیگی بزرگ‌تر، مثلاً در لالیگا که عاشقش است یا حتی در بوندس لیگا و البته انگلیس توپ بزند.

کد خبر 483125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.