عصرانه خبری شهرهای ایران در پنجم فروردین ماه

در این بسته خبری از تزریق واکسن کرونا به پاکبانان شوشتر تا فعالیت مرکز نگهداری سگ‌های بدون صاحب ابهر و پاک ‌سازی گورستان انگلیسی‌ها را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

ساخت مجموعه اقامتگاه سنتی در امیریه

محمد عوض آبادیان، شهردار امیریه گفت: ساخت بزرگترین مجموعه اقامتی و پذیرایی سنتی به عنوان رفع یکی از کمبودهای منطقه در مجتمع خدماتی رفاهی امیریه با ایجاد ۸۰ شغل همراه است.

پاکسازی گورستان انگلیسی‌ها در بوشهر

محمدحسین ارسطوزاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر گفت: عملیات پاکسازی گورستان انگلیسی‌ها در راستای مطالبات مردمی و اهمیت این اثر تاریخی با همکاری شهرداری و نیروهای خدوم مدیریت پسماند بوشهر انجام شد.

تولید بیش از ١٢٠ هزار نهال و گل زینتی در ایرانشهر

نور احمد درخوش، شهردار ایرانشهر گفت: افزون بر ١٢٠ هزار نهال و بوته گل زینتی، سال گذشته در گلخانه‌های شهرداری این شهر تولید شده است.

افزایش بودجه ۱۴۰۰ شهرداری فولادشهر

بابک محمدی، شهردار فولادشهر گفت: بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری نسبت به سال ۱۳۹۹ حدود ۱۳ درصد افزایش داشته و با توجه به سیاست شهرداری در راستای بهره برداری از پروژه‌های عمرانی در ماه‌های باقی مانده از دوره پنجم بودجه عمرانی سال جاری نسبت به سال گذشته حدود ۱۰.۵ درصد افزایش داشته است.

آغاز فعالیت مرکز نگهداری سگ‌های بدون صاحب در ابهر

جواد شاه‌محمدی، معاون خدمات شهری شهرداری ابهر از آغاز فعالیت مرکز موقت نگهداری سگ‌های بدون صاحب در ابهر خبر داد.

تزریق واکسن کرونا به پاکبانان شوشتر

عباس اسکندری نیا، شهردار شوشتر گفت: تزریق واکسن کرونا به پاکبانان این شهرستان، هفته آینده انجام می‌شود.

آغاز واکسیناسیون ۲۵۰ پاکبان زنجانی

بیوک شامی، مدیر خدمات شهری شهرداری زنجان با اشاره به آغاز مرحله اول واکسیناسیون پاکبانان زنجانی گفت: طبق هماهنگی انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی استان ۲۵۰ نفر از پاکبانان زنجانی دوز اول واکسن پیشگیری از کرونا را دریافت کردند.

اختصاص بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌ها و دهیاری‌های اسلامشهر

مسعود مرسل‌پور، فرماندار اسلامشهر از اختصاص ۱,۱۰۰ میلیارد تومان به شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان اسلامشهر در هفت سال گذشته و از محل اعتبارات ارزش افزوده خبر داد.

بدهی یک میلیارد تومانی ادارات به شهرداری بویین میاندشت

عبدالرضا سپیانی، شهردار بویین میاندشت گفت: مطالبات شهرداری از نهادها و ادارات دولتی این شهر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است لذا بدهکاران به شهرداری نسبت به پرداخت بدهی‌ها اقدام کنند.

اجرای پروژه‌های شهرداری ساری با رویکرد شعار سال ۱۴۰۰

حمیدرضا مرادی، سرپرست شهرداری ساری در بازدید از پروژه‌های در دست اجرای این شهر گفت: پروژه‌های شهرداری را با رویکرد شعار سال ۱۴۰۰ تعریف و عملیاتی می‌کنیم.

کد خبر 483123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.