در دفاع از اقتدار ایران محکم می‌ایستیم

فرمانده نیروی پدافند هوایی در بازدید از سایت‌ها و مواضع پدافند هوایی خنداب گفت: در دفاع از اقتدار جمهوری اسلامی ایران محکم می‌ایستیم همانطور که تاکنون هیچ دشمنی و ابرقدرتی به خودش جرات نداده چشم طمعی به ایران اسلامی داشته باشد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد در جمع کارکنان گروه پدافند هوایی خنداب با تبریک فرارسیدن سال نو و با اشاره به قدرت ماندگار نیروهای مسلح، افزود: چنانچه ضعیف بودیم قطعاً به ما حمله می‌کردند. علت اینکه به ما حمله نمی‌کنند قوی بودن ما به انواع و اقسام تجهیزات و سلاح‌های بومی و رزمندگان متخصص و با اعتقاد است.

وی با اشاره به نام گذاری سال ۱۴۰۰ ادامه داد: مقام معظم رهبری سال گذشته را سال جهش تولید نامگذاری کردند و امسال هم در ادامه همان موضوع، سال ۱۴۰۰ را سال تولید پشتیبانی‌ها و رفع موانع نامگذاری کردند. ما همه با جدیت دست در دست هم خواهیم داد تا به منویات ایشان عمل کنیم و در دفاع از اقتدار جمهوری اسلامی ایران محکم بایستیم؛ همانطور که تا کنون هیچ دشمنی و ابر قدرتی به خودش جرأت نداده که چشم طمعی به ایران اسلامی ما داشته باشد.

تاکید کرد: با برنامه ریزی های انجام شده در سال ۱۴۰۰ با روحیه مضاعف کارهای بهتری را انجام می‌دهیم و همانند سال گذشته که در نیروی پدافند هوایی ارتش کارهای بسیار زیادی به همت شما انجام شد برنامه ریزی ها بر این است که بتوانیم در سال ۱۴۰۰ با روحیه مضاعف کارهای بهتری را انجام دهیم و به منویات فرماندهی معظم کل قوا جامه عمل بپوشانیم.

کد خبر 483119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.