ساخت مجموعه اقامتگاه سنتی در امیریه ۸۰ شغل ایجاد می‌کند

شهردار امیریه گفت: ساخت بزرگترین مجموعه اقامتی و پذیرایی سنتی به عنوان رفع یکی از کمبودهای منطقه در مجتمع خدماتی رفاهی امیریه با ایجاد ۸۰ شغل همراه است.

به گزارش ایمنا، محمد عوض آبادیان در این باره اظهار کرد: ساخت این مجموعه اقامتی در مرحله طراحی توسط مشاوران است که در دو ماه آینده پس از اعلام طرح نهایی، عملیات ساخت آن آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: برای این مجموعه پنج هزار مترمربع در نظر گرفته شده است که با کاربری اقامتی و پذیرایی از نوع سنتی در مجتمع خدماتی و رفاهی امیریه ایجاد می‌شود.

شهردار امیریه خاطرنشان کرد: شهرداری امیریه تلاش دارد ساخت این مجموعه اقامتی را با مشارکت بخش خصوصی انجام دهد.

وی اضافه کرد: در این مجموعه تعداد ۸۰ شغل مستقیم ایجاد می‌شود که با توجه به وجود زمین، امکانات و ظرفیت خوب منطقه، می‌توان از این مجموعه به بهترین شرایط بهره برد.

عوض آبادیان تصریح کرد: در بودجه سال آینده شهرداری به این منظور اعتبار اختصاصی لحاظ نشده است اما می‌توان از بودجه در نظر گرفته شده برای تکمیل مجتمع خدماتی و رفاهی، ساخت مجموعه اقامتی را دنبال کرد.

وی گفت: وجود کاروانسرای سپهسالار، عمارت دختر ناصرالدین شاه قاجار، قلعه تاریخی و بافت کهن و قدیمی امیریه و همچنین قدمت هفت هزار ساله دامغان و وجود آثار باستانی و تاریخی بی شمار در منطقه، وجود این اقامتگاه را دوچندان می‌کند.

منبع: ایرنا

کد خبر 483091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.