مرزداران ارزشمندترین عناصر جامعه هستند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: مرزداران غیرت‌مند که راحتی جان و آسایش خود را فدای آسایش و امنیت مردم کرده‌اند جزو ارزشمندترین عناصر جامعه هستند.

به گزارش ایمنا به نقل از از روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی در بازدید نوروزی از مناطق مرزی شمال شرق ضمن ابلاغ سلام و خدا قوت رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: اجری که یک مرزدار در پیشگاه خدا دارد بسیار عظیم است و برابر فرمایش قرآن یکی از شریف‌ترین شغل‌ها مرزداری و پاسداری از سرحدات کشور اسلامی است.

وی با اشاره به این که اقتدار امروز ارتش مرهون خون شهداست افزود: هر کدام از شهیدان دفاع مقدس آموزگار درس ایثارگری، فداکاری و وفا داری به قرآن، ولایت و میهن هستند.

محمد حسنی با بیان این که دشمنان انقلاب تا به امروز به علت حضور غیرت‌مندانه و هوشیاری نیروهای مسلح توفیقی در ضربه زدن به نظام اسلامی نداشته‌اند، اظهار داشت: به برکت وجود نیروهای مسلح مقتدر، ملت بصیر و وجود جوانان مؤمن، متدین و وظیفه شناس امروز کشور اسلامی ایران امن‌ترین کشور جهان است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید بر لزوم رعایت اصول حفاظتی تصریح کرد: دشمنان در هر شرایطی و از هر روزنه‌ای قصد نفوذ دارند و الحمدلله به برکت استقرار نیروهای مسلح از جمله ارتش در مرزها آرزوی دشمن در نفوذ به داخل کشور به گور سپرده شده است.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مرزداران تصریح کرد: نگاه به چهره مجاهد فی سبیل الله، عبادت است و خداوند را به خاطر حضور در جمع شما مرزداران سپاسگزارم.

کد خبر 483068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.