تیم های بزرگ اروپا به دنبال ستاره انگلیسی

هری کین ستاره انگلیسی تاتنهام شاید برای کسب موفقیت از جمع شاگردان مورینیو جدا شود این درحالی است که تیم های بزرگی برای جذب او تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هری کین ستاره انگلیسی تاتنهام همیشه به عنوان یک مهره جذاب نقل و انتقالاتی شناخته می‌شود که مورد توجه باشگاه‌های بزرگ فوتبال اروپا قرار می‌گیرد.

اگر چه بیش از ۳۰۰ بازی و ۲۱۵ گل با پیراهن تاتنهام، تصور این تیم بدون کین و کین با پیراهنی به‌جز سفیدپوشان لندنی را سخت کرده است؛ اما نبردن جام برای آقای گل جام جهانی می‌تواند او را برای بررسی پیشنهادهای جذاب به فکر وادار کند.

کاپیتان تیم ملی انگلیس تابستان امسال باید یکی از مهم‌ترین تصمیم‌های دوران حرفه‌ای‌اش را بگیرد. کم کم فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا از راه می‌رسد و گمانه زنی‌ها راجع به بازیکنان بزرگ شروع می‌شود.

رئال‌مادرید و شانس بردن لالیگا و لیگ قهرمانان، پاریسن‌ژرمن ثروتمند و احتمال زیاد قهرمانی در فرانسه و توپ زدن در کنار ام‌باپه و نیمار و البته منچسترسیتی قدرتمند و همیشه آماده‌ گواردیولا با چاشنی پاسورهایی مانند دی‌بروینه و گوندوغان، وسوسه‌های قابل توجهی برای ستاره تاتنهام هستند.

این درحالی است که در کنار این تیم‌ها، کین همیشه مورد توجه باشگاه بارسلونا هم بوده است اما شیوع کرونا و افتضاحات مدیریتی بارتومئو، این باشگاه را با بحران بی پولی مواجه کرده و کار را برای آنها سخت کرده است.

با توجه به این اتفاقات و وضع مالی سیتی و پاریس که پشتوانه دلارهای نفتی قطری‌ها را پشت سر می‌بینند، احتمال می‌رود که ستاره انگلیسی را در یکی از این دو تیم متمول ببینیم.

هرچند که این‌ها در حد گمانه زنی است و باتوجه به بازگشت بیل به رئال که یک فصل قرضی در لیگ انگلیس بازی کرد، شاید سران تاتنهام با تمدید قرارداد ستاره‌شان، اجازه جدایی او را صادر نکنند تا هری کین همچنان در پرمرلیگ باقی بماند و برای موفقیت تلاش کند.

کد خبر 483062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.