امدادرسانی به ۲۱۰ حادثه دیده در طرح امداد و نجات نوروزی

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان، گفت: از ابتدای اجرای طرح امداد و نجات نوروزی تا ۴ فروردین ماه، امدادگران و نجاتگران هلال احمر استان اصفهان به ۲۱۰ حادثه دیده در ۷۴ مأموریت امدادرسانی کردند.

داریوش کریمی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص اجرای طرح و امداد و نجات نوروزی و امدادرسانی به آسیب دیدگان، اظهار کرد: از ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ تا ۴ فروردین ماه ۱۴۰۰، ۹۲ تیم عملیاتی استان در قالب طرح امداد و نجات نوروزی به ۲۱۰ حادثه دیده در ۷۴ حادثه امدادرسانی کردند.

وی افزود: مأموریت‌های امدادی ۳۹ حادثه جاده‌ای، ۱۲ مورد خدمات حضوری، ۱۴ حادثه شهری، ۵ حادثه کوهستان، ۲ حادثه صنعتی و کارگاهی، یک مورد حادثه ساحلی و یک مورد حادثه ریزش آوار گزارش شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان، تصریح کرد: در این بازه زمانی از مجموع ۲۱۰ آسیب دیده ۷۴ مأموریت امدادی، تعداد ۵۲ نفر از مصدومان به وسیله امدادگران هلال احمر به مراکز درمانی استان منتقل شده و ۲۲ نفر به صورت سرپایی مداوا شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان، خاطرنشان کرد: ۲۴۶ نجاتگر و امدادگر این جمعیت در قالب ۹۲ تیم با بکارگیری ۶۸ دستگاه خودرو آمبولانس و با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی در این عملیات‌ها حضور داشته اند.
 

کد خبر 483056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.