گریزمان تاکتیک‌های فرانسه را زیر سوال برد

مرحله مقدماتی رقابت های جام جهانی در اروپا دوباره از سر گرفته شد و فرانسه در اولین گام از کسب پیروزی بازماند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، تساوی غیرمنتظره تیم ملی فرانسه در اولین تقابل خود برای کسب جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ با تساوی ۱-۱ به پایان رسید تا ستاره بارسلونا به انتقاد از تاکتیک‌های تیم ملی کشورش بپردازد.

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه تصمیم گرفته بود تا در بازی شب گذشته از ترکیب جدیدی استفاده کند و تاکتیک ۴-۲-۳-۱ قدیمی که بیشتر بازیکنان به آن عادت داشتند را کنار بگذارد. شاید بتوان تغییر چینش را اصلی ترین عامل موفق نشدن فرانسوی‌ها در بازی برابر اوکراین دانست.

گریزمان در صحبت‌های خود پس از بازی در خصوص تاکتیک تیمش گفت: به نظرم به بازیکنان بیشتری در فاز حمله نیاز داشتیم. مشکل اصلی نبود بازیکنان تکنیکی کافی در ترکیب بود چرا که درصد موفقیت ما در جدال‌های تن به تن کاهش پیدا کرد. اگرچه برای برد به زمین مسابقه رفتیم اما خوب بازی نکردیم و به همین خاطر مجازات شدیم.

وی افزود: شاید حتی می‌توانستیم از دریافت گل جلوگیری کنیم اما این اتفاق نیز نیفتاد. گلی که دریافت کردیم اجتناب‌پذیر بود ولی وقتی خوب بازی نکنید مشخص است که به نتیجه مطلوب و ایده آل نمی‌رسید، برای ما اتفاق مطلوب کسب پیروزی در مسابقه اول بود.

گریزمان در حالی به انتقاد از تاکتیک تیمش پرداخت که سرمربی تیم ملی فرانسه در صحبت‌های پس از بازی راجع به فرصت‌های از دست رفته توسط بازیکنانش صحبت کرد. اگرچه دشان اعتقاد داشت که تیمش خوب بازی نکرده است با این حال اذعان کرد که فرانسه فرصت تمام کردن کار در نیمه اول را از دست داد و به همین خاطر نتوانست در ادامه نتیجه مطلوب را بگیرد.

کد خبر 483051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.