۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳
از عرش به فرش با هازارد

نام «هازارد» این روزها خود گویای همه چیز است؛ رویاهایی که در مادرید رنگ واقعیت به خود ندیدند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال اسپانیا، بازیکنی که قرار بود تبدیل به ستاره پرفروغ عصر جدید رئال مادرید باشد، حالا تبدیل به یک ستاره در حال مرگ شده است! هازارد می‌توانست بوتراگوئنو، استفانو، رائول یا رونالدو جدید رئال باشد اما حتی یک هزارم درصد نیز به آنچه خودش و هواداران انتظار داشتند نرسید.

هازارد هنوز و باز هم مصدوم است. خبری که دیگر هیچ هوادار رئال مادرید را شوکه یا نگران نمی‌کند. در واقع مادریدی‌ها عادت کرده‌اند که هازارد نباشد و میلیون‌ها دلار حقوق او مستقیماً خرج دوا و درمانش می‌شود. بازیکن بلژیکی رئال در این فصل حتی فرصت دو رقمی کردن تعداد بازی‌های خود برای مادرید را ندارد و این مسئله بیش از هر چیزی مدیران این باشگاه را آزار می‌دهد.

دو سال پیش بود که باشگاه رئال مادرید با مبلغ ۱۰۰ میلیون یورویی ادن هازارد را از چلسی به خدمت گرفت. از آن زمان تاکنون وی یازده بار دچار مصدومیت شده است که مسئله بسیار عجیبی است. در واقع مشخصاً هازارد هیچ گونه اقبال و شانسی همراه مادریدندارد.

گفتنی است که آمار هم با هازارد همراه نیست. او تنها ۴ بار دروازه حریفان را باز کرده و ۷ پاس گل ارسال کرده است. تعداد کم اثرگذاری‌های او روی تحقق گل‌های رئال قاعدتاً روی ارزش گذاری او در بازار نقل و انتقالات جهانی تأثیر می‌گذارد. وی کمترین میزان ارزش گذاری خود از سال ۲۰۱۳ تاکنون را تجربه می‌کند و سایت ترانسفرمارکت به عنوان یک مرجع معتبر، هازارد را ۴۰ میلیون یورو قیمت گذاری کرده است.

خلاصه و پوست کنده اگر بخواهیم بگوییم، شانس با هازارد یار نیست. او روزهای بسیار سختی را در مادرید طیی می‌کند و فلورنتینو پرز اجازه نخواهد داد یک خرید ناموفق کارنامه خوب او را مخدوش کند. این روزها در اسپانیا همه چیز به ضرر ستاره کم فروغ بلژیکی است و مادریدی‌های کهکشانی خواهان یک ستاره درخشان هستند. هازارد باید دوباره به روزهای خوب خود بازگردد در غیر این صورت پرز و همکارانش خیلی زودتر از آنچه فکرش را بکنیم، جایگزینی برای او پیدا می‌کنند.

کد خبر 483046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.