شهروندان از تردد غیرضروری در بوستان های شهر خودداری کنند

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: علیرغم وزش باد اخیر با توجه به انجام اقدامات پیشگیرانه هیچ سقوط درخت یا شکستگی سر شاخه درختان در شهر را شاهد نبودیم.

فروغ مرتضایی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از روز گذشته با توجه به شرایط اعلام شده از سوی سازمان هواشناسی، رفع خطر درختان انجام و درختان شاخه خشکیده کنترل شده است.

وی افزود: پیش‌بینی وزش باد برای فردا تا ۱۱۰ کیلومتر در ساعت است از این رو تدابیر لازم انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: علیرغم وزش باد اخیر با توجه به انجام اقدامات پیشگیرانه هیچ سقوط درخت یا شکستگی سر شاخه درختان در شهر را شاهد نبودیم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: با توجه به اعلام صورت گرفته در خصوص وزش تندبادها و طوفان‌های لحظه‌ای به ویژه در روزهای پنجم و ششم فروردین ماه از کلیه شهروندان درخواست می‌شود کلیه احتیاط‌های لازم را در هنگام تردد در شهر برای حفظ سلامت خود و دیگر شهروندان در جهت پیشگیری از خطر لحاظ کرده و از تردد غیرضروری به ویژه در بوستان‌ها و پارک‌های سطح شهر خودداری کنند.

وی تاکید کرد: شهروندان نباید زیر درختان و ساختمان‌های در حال ساخت و یا فرسوده تردد کرده یا خودرو خود را پارک کنند.

مرتضایی نژاد ادامه داد: در تردد حوالی سازه‌های شهری مانند تابلوهای راهنمایی و رانندگی، بیلبوردها، داربست‌ها و… شهروندان احتیاط‌های لازم را داشته باشند و اجسامی که احتمال سقوط آنها وجود دارد را از لبه پنجره یا بالکن منزل خود دور کرده و خودرو خود را در محل مطمئن پارک کنند.

کد خبر 483014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.