سقوط درخت بر روی خودرو به دلیل وزش باد شدید

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از حوادث ناشی از وزش شدید باد در اصفهان خبر داد.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره حادثه سقوط درخت بر روی خودرو، اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۱۴:۴۵ امروز به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شد که بلافاصله آتش نشانان راهی محل حادثه شدند.

وی با بیان اینکه نیروهای امداد و نجات از ایستگاه‌های ۵ برای امدادرسانی اقدام کردند، اضافه کرد: اکیپ اعزامی در کمترین زمان ممکن در محل حادثه در خیابان آپادانا اول حاضر شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه علت بروز حادثه وزش شدید باد است، افزود: این حادثه مصدوم نداشته و تنها سبب خسارت مالی شده است.

وی با اشاره به حادثه دیگر سقوط درخت بر روی خودرو، تاکید کرد: این حادثه در ساعت ۱۷:۰۰ و در خیابان کاوه رخ داده و تنها خسارت مالی به همراه داشته است، نیروهای امداد و نجات از ایستگاه ۶ به محل حادثه اعزام شدند.

کاوه آهنگران اضافه کرد: تاکنون ۸ مورد انواع حوادث مرتبط با وزش باد شدید در سطح شهر اصفهان به آتش نشانی اصفهان گزارش شده که شامل سقوط داربست، سقوط درخت و اجسام بوده است، افراد باید در مواقع وزش بادهای شدید از منزل خارج نشوند.

کد خبر 482988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.