مچ بند Honor Band ۶ به زودی روانه بازار می‌شود

به نظر می‌رسد که مچ بند هوشمند Honor Band ۶ در تاریخ ۲۸ مارس در بازار جهانی عرضه ‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مچ بند هوشمند Honor Band 6، دارای یک صفحه نمایش لمسی AMOLED 1.47 اینچی با وضوح تصویر ۱۹۴ * ۳۶۸ پیکسل است و آرم بزرگ HONOR نیز در قسمت کناری آن به چشم می‌خورد. این گجت پوشیدنی نسبت به محصولات قبل کشیده‌تر شده و ضخامت آن نسبت به مدل قبلی کاهش پیدا کرده است، به طوری که ابعاد آن ۱۱.۴۵ * ۲۵.۵ * ۴۳ میلی‌متر بوده و ۱۸ گرم وزن دارد.

مچ بند هوشمند جدید به حسگرهای ضربان قلب، ارزیابی اکسیژن خون و خواب مجهز شده است. این گجت می‌تواند ۱۰ فعالیت ورزشی را به صورت همزمان ردیابی و اطلاعات مربوط به آن‌ها را ثبت کند. علاوه بر این Honor Band 6 از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند کاربران متصل می‌شود بنابراین می‌تواند موسیقی مورد علاقه آنها را پخش کند یا اعلان‌های مختلف را به افراد نشان دهد.

از دیگر ویژگی‌های مچ بند هوشمند Honor Band 6 می‌توان به ضد آب بودن آن تا عمق ۵۰ متر اشاره کرد. انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری ۱۸۰ میلی آمپرساعتی تأمین می‌شود. کاربران می‌توانند با هر بار شارژ کردن این باتری بین ۱۰ تا ۱۴ روز از آن استفاده کنند. این محصول در سه رنگ مشکی (Meteorite Black)، خاکستری (Sandstone Gray) و صورتی (Coral Pink) با قیمت ۴۹.۹۰ یورو در تاریخ ۲۸ مارس وارد بازار جهانی می‌شود.

کد خبر 482966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.