جمع آوری بیش از ۲۳۰۰ تن زباله و نخاله در مبارکه

شهردار مبارکه گفت: بیش از ۲۳۰۰ تن زباله و نخاله ساختمانی در ۱۰ روز پایانی سال ۹۹ در سطح شهر مبارکه جمع آوری شده است.

سید محسن هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از این میزان یک‌هزار و ۵۰۰ تن نخاله و ۸۰۰ تن زباله جمع آوری شده است.

وی با اشاره به دیگر اقدامات معاونت خدمات شهری اضافه کرد: خط کشی ترافیکی بیش از ۱۳۰ کیلومتر از معابر اصلی، رنگ آمیزی بیش از هشت کیلومتر از جداول، رنگ آمیزی گارد ریل‌ها و شستشو جداول معابر و تابلوهای سطح شهر از دیگر اقدامات است.

شهردار مبارکه خاطرنشان کرد: پیاده‌رو سازی و لکه گیری و آسفالت ترانشه ها در سطح شهر و محلات از اقدامات معاونت عمرانی شهرداری مبارکه است که به مناسبت استقبال از نوروز در این شهر انجام شد.

وی با اشاره به اقدامات سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری مبارکه گفت: کاشت گل‌های فصلی در سطح شهر، کاشت نهال و ساخت باکس‌های گل و نصب در سطح شهر و محلات از مهمترین اقدامات این سازمان در راستای آماده سازی شهر برای استقبال از نوروز بود.

هاشمی اظهار کرد: شست و شو و لایروبی انهار، نورپردازی سطح شهر و رفع سد معبر به صورت ویژه در ۱۰ روز پایانی سال ۹۹ انجام شد.

وی با اشاره به اجرای سه جشنواره فرهنگی و هنری همزمان با ایام نوروز در این شهر افزود: با توجه به محدودیت‌های کرونا در حوزه فرهنگی سه جشنواره «غذای سالم- خانواده سالم»، «تئاتر خانوادگی نمایش خانه» و «کتابخوانی بهار مهدوی» به صورت مجازی برگزار می‌شود.

شهردار مبارکه ادامه داد: اکران تبلیغات فرهنگی، نصب ریسه پرچم و الوان و تولید کلیپ و پادکست‌های نوروزی با همکاری هنرمندان شهرستان مبارکه از دیگر اقدامات فرهنگی شهرداری مبارکه در این دوران و به مناسبت ایام نوروز محسوب می‌شود.

وی گفت: گروه‌های آتش‌نشانان از ابتدای اسفند ماه سال گذشته با تجهیزات کامل در نقاط حساس و پرترافیک شهر حضور داشتند.

هاشمی افزود: تمامی پرسنل ایستگاه‌های آتش‌نشانی این شهر به منظور مقابله با حوادث و پوشش ایمنی شهر در شب چهارشنبه آخر سال در آماده‌باش کامل قرار داشتند.

کد خبر 482918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.