رونالدو با ۲۵ میلیون یورو دوباره درآستانه بازگشت به رئال مادرید؟

فوق ستاره پرتغالی سابق رئال مادرید که از شرایطش در یوونتوس راضی نیست، با ۲۵ میلیون یورو احتمالا سال آینده به اسپانیا و رئال مادرید برمیگردد

به گزارش خبرنگار ایمنا، یک زمانی رئال مادرید با در اختیار داشتن ستارگانی مثل کریس رونالدو، گرت بیل و کریم بنزما که اصطلاحاً به مثلث BBC معروف شده بود، افتخارات پرشماری را کسب می‌کرد و با قلع و قمع کردن رقبا، شرایط خوبی داشت.

دوران خوش لوس بلانکوس اما چند سالی است به پایان رسیده، رونالدو سه سال پیش راهی تورین شد تا به بانوی پیر برای فتح لیگ قهرمانان اروپا کمک کند، بیل ولزی هم که قرار بود جانشین کریس باشد با حواشی فراوانش ترجیح داد با انتقالی قرضی به تیم سابقش در انگلیس برگردد.

فوق ستاره پرتغالی یووه با اینکه آمار خوبی در بیانکونری ثبت کرده و همین چند وقت پیش هم بهترین بازیکن سری‌آ لقب گرفت، اما حالا تمایل به بازگشت به ترکیب کهکشانی‌های مادریدی را دارد. او در ۱۲۴ برای یووه، ۹۸ گل و ۲۲ پاس گل را ثبت کرده است‌.

رسانه‌های معتبر میگویند آنیلی مالک یوونتوس ۲۵ میلیون یورو برای رونالدو می‌خواهد و حاضر است او را واگذار کند چرا که فهمیده حتی با CR7 هم نمی‌تواند تیمش را قهرمان اروپا کند، اما در عین حال مشکلی برای ماندن کریس ندارد و همه چیز را به خودش واگذار کرده است.

در کنار مباحث برگشتن رونالدو، گرت بیل ستاره ۳۱ ساله رئال‌مادرید که به شکل قرضی در تاتنهام حضور دارد، عنوان کرده قصد دارد پس از پایان این دوره قرضی به پایتخت اسپانیا بازگردد تا مابقی قراردادش را اینجا توپ بزند.

بیل که هم‌اکنون در اردوی تیم ملی ولز پیش از بازی مقدماتی جام‌جهانی برابر بلژیک حضور دارد، در این خصوص گفت: "فکر می‌کنم دلیل اصلی حضورم در تاتنهام، بیش از هر چیزی بازی کردن بود. می‌خواهم در زمان رفتن به یورو در شرایط مسابقه باشم. برنامه اصلی حضور یک ساله در تاتنهام بود و پس از یورو، یک سال از قرارداد من با رئال باقی مانده است. برنامه من بازگشت به مادرید است."

بیل که شروع ضعیفی در تیم سابقش داشت، در هفته‌های اخیر به اوج آمادگی رسیده و در ۲۵ مسابقه در تمامی رقابت‌ها ۱۰ گل برای تاتنهام به ثمر رسانده است ولی چیزی که واضح است این است که اگر ریالی ها مجبور به انتخاب بین این دو نفر شوند قطعاً اسطوره‌ی شماره ۷ شأن خواهد بود.

مطمئناً بازگشت دوباره کریس رونالدو به لالیگا و رئال مادرید، هم شور و هیجان ناشی از رقابت دوباره اش با لیونل مسی را به اسپانیا و طرفداران سراسر دنیا برمی گرداند و هم از نظر اقتصادی برای سه طرف ماجرا، یعنی لالیگا، رئال و رونالدو مفید خواهد بود.

کد خبر 482911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.