راهکار بهبود وضعیت اقتصادی و کاهش تورم افزایش تولید ملی است

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اگر به دنبال بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی و کاهش تورم هستیم، راهکاری جز افزایش تولید ملی نداریم.

روح‌الله متفکر آزاد در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد سال ۱۴۰۰ و نام‌گذاری سال جدید اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب با دقت و موشکافی به راهکار اساسی رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور اشاره کردند، به این معنا که هر راه‌حلی به جز رونق تولید ناکارآمد خواهد بود.

وی افزود: اگر به دنبال بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی و کاهش تورم هستیم، راهکاری جز افزایش تولید ملی نداریم.

عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه رونق تولید ارزش پول ملی را افزایش می‌دهد، اضافه کرد: همه چیز به جهاد ملی برای بهبود تولید مربوط است.

نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت رفع موانع پیش روی تولید، ادامه داد: بسیاری از مشکلات کشور ناشی از خود تحریمی‌ها است؛ در موارد بسیاری با وجود اینکه توان تولید کالایی در کشور وجود دارد اما واردات همان کالا آزاد است.

متفکر آزاد با بیان اینکه برخی از موانع پیش روی تولید در حوزه تقنینی است که در مجلس یازدهم تلاش می‌شود با ریل گذاری مناسب این موانع برطرف شود، تصریح کرد: امیدوارم با روی کار آمدن دولت جدید شاهد تحرک جدی در فرآیند تولید باشیم،؛ البته دولت فعلی نیز باید رونق تولید را با جدیت پیگیری کند.

کد خبر 482893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.