پیام تبریک روز امید و شادباش نویسی ۱۴۰۰ + جملات، عکس و اس ام اس زادروز زرتشت

ارسال پیام، اس ام اس، عکس نوشته، شعر، پیامک، استوری، مسیج، متن اداری و همچنین جملات و متن های زیبا روز امید و شادباش نویسی همچنیت برای بزرگداشت زادروز زرتشت در ۶ فروردین مرسوم است.

به گزارش ایمنا، ششم فروردین ماه یا همان خرداد روز در تقویم ایران مصادف است با روز امید و شادباش نویسی البته در این میان اکثر موبدان معتقدند ششم فروردین زادروز زرتشت، پیامبر ایران باستان است.

من از همان ابتدا تصمیم گرفتم که زندگی را بی قید و شرط قبول کنم؛ هیچ وقت انتظار نداشتم زندگی کار خاصی برای من انجام دهد، با این حال به نظر می‌رسد خیلی بیشتر از چیزی که امیدوار بودم به موفقیت رسیدم. روز امید گرامی باد.


نیکی و سود خویش را در زیان دیگران مخواه. زرتشت … زادروز زرتشت مبارکباد

پیام تبریک روز امید و شادباش نویسی ۱۴۰۰ + جملات، عکس و اس ام اس زادروز زرتشت


اگر زندگی کردن را آسان بگیرید، عمرتان به شادی خواهد گذشت. روز امید گرامی باد.


روی هر پله زندگی که هستی خداوند یک پله از تو بالاتر است، نه به خاطر اینکه خداست بلکه چون می‌خواهد دستت را بگیرد. روز امید مبارک باد.


اگر کسی را دوست داری، به او بگو. زیرا قلب‌ها معمولاً با کلماتی که ناگفته می‌مانند، می‌شکنند. زرتشت…

زادروز زرتشت مبارک باد.


یکی از اولین شرایط شادی این است که ارتباط بین انسان و طبیعت نباید قطع شود. روز امید و شادباش نویسی گرامی باد.‌


بردباری، هنگامی خوب است که مبدأ منزهی داشته باشد، وگرنه در مقابل بیدادگری، بردباری ناتوانی، و ناتوانی مقدمه نابودی است. زرتشت … زادرور زرتشت، پیامبر ایران باستان گرامیباد.


امروز… / سازت اگر عشق بنوازد / همه خلقت خواهند رقصید / زبانت اگر شیرین باشد / همه پروانه‌ها گرد تو خواهند آمد / قلبت اگر دریای رحمت باشد / همه در آنجا خواهند گرفت / پس عشق را بنواز … / با زبان شیرینت بخوان … و با قلبت پذیرا باش … / امروز و هر روزتون پر از آرامش و عطر خوش خدا.... روز امید و شادباش نویسی گرامی باد.


آرامش سهم کسانی است / که بی منت می بخشند… / بی کینه می خندند…
و در نهایت با سخاوت محبتشان را اکرام می کنند… روز شادباش نویسی گرامی باد.


آنچه را می‌شنوید به عقل سلیم و منش پاک و روشن بسنجید و آنگاه بپذیرید. زرتشت…. زادروز زرتشت مبارک باد.


بهترین زندگی دو جهان برای کسانی است که نیک بیاندیشند و پارسایی را سرلوحه زندگی خویش کنند. زرتشت … زادروز زرتشت، پیامبر ایران باستان مبارک.


یه سفره‌ی ساده نه آب پرتقال و نه نوشیدنی‌های بالا شهری که چایی خودمون؛ رنگارنگی سفره مهم نیست، مهم چندنفری هستن که دورش نشستن، پر از عشق، پر از محبت … چایی تلخ رو که با عشق دم کنی، شیرین‌ترین نوشیدنی دنیا میشه حتی بدون قند! روز امید گرامی باد.


امروز اگر کسی گره‌ای دارد و تو راهش را می‌دانی سکوت نکن!
اگر دستت به جایی می‌رسد کاری کن معجزه‌ی زندگی دیگران باش
بی‌شک فرد دیگری معجزه زندگی تو خواهد بود… روز امید و شادباش نویسی گرامی باد.


انسانی که گمراهی را ببیند و او را با دانش و خرد خویش راهنمایی نکند در ردیف گناهکاران است. زرتشت … زادروز زرتشت مبارک باد.


کسانی در زندگی سرافراز و آسوده خواهند زیست که در زندگی به ندای وجدان درونی خویش گوش فرا دهند و آن را ارج نهند. زیرا وجدان درونی همه انسان‌ها آنها را به سوی کردار نیک رهنمایی می‌کند. زرتشت … روز امید و شادباش نویسی گرامی باد.


باید خود را از این امید که دریا روزی آرام می‌شود رها کنیم. باید یاد بگیریم که در میان بادهای سهمگین دریانوردی کنیم. روز امید گرامی باد.


در هنگام تاریک‌ترین لحظات است که باید بر روی دیدن روشنایی تمرکز کنیم. روز امید گرامی باد.


وظیفه هر انسان در زندگی اش کار و کوشش و آبادی و پیشرفت جهان است. زرتشت…. زادروز زرتشت مبارک باد.


بهشت و دوزخ ما در این جهان در دستان خود ماست. نیکی پاسخ نیکی است و بدی سزای بدی. نتیجه زندگی ما حاصل اعمال ماست. زرتشت…. زادروز زرتشت مبارک.


این باعث خجالت نیست که توسط دیگران زمین بخوری. مهم اینست که از خود بپرسی "چرا من زمین خوردم؟ ". اگر کسی بتواند به این شکل واکنش نشان دهد، به او امید وجود دارد.

روز امید و شادباش نویسی گرامی باد.

پیام تبریک روز امید و شادباش نویسی ۱۴۰۰ + جملات، عکس و اس ام اس زادروز زرتشت


برای زندگی خوب فقط امروزت را دریاب و در لحظه حال زندگی کن. چون گذشته از دست رفته است و آینده توهمی بیش نیست. روز امید گرامی باد.


حرف مردم مانند موج دریاست اگر در مقابلش بایستی خسته‌ات می‌کند!
و اگر با آن همراهی کنی غرقت می‌کند!

قرار نیست که همه آدم‌ها شما را درک کنند و این اشکالی ندارد آنها حق دارند نظر دهند و شما کاملاً حق دارید آن را نادیده بگیرید....

روز امید و شادباش نویسی گرامی باد.

کد خبر 482891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
    1 0
    بسیار عالی بود