کاشت ۳۵۰ هزار گل فصلی بهاره در شهر عجب شیر

شهردار عجب‌شیر از کاشت ۳۵۰ هزار بوته انواع گل جهت زیباسازی شهر خبر داد و گفت: جهت صرفه جویی در هزینه های شهرداری و برای نخستین بار، این گل ها در گلخانه شهرداری تولید شده و در طول سال در سطح شهر کاشت می‌شود.

به گزارش ایمنا، رضا رحمت‌اللهی با بیان اینکه کاشت گل در سطح شهر ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: علاوه بر گل‌کاری، رنگ‌آمیزی جدول‌ها و بلوارها، ساماندهی مبلمان شهری، روشنایی و ترمیم وسایل بازی بوستان‌ها نیز از دیگر اقدامات واحد فضای سبز این شهر است.

وی افزود: رنگ آمیزی نمادها و مبلمان شهری، پاکسازی و زیباسازی شهری، حذف زوائد و پیرایش شهر، شست‌و شو و پاکسازی اساسی معابر و محورهای اصلی و پرتردد، واکاری و کاشت نهال نیز از جمله دیگر فعالیت‌های انجام شده برای آراستگی سیمای شهری است.

شهردار عجب شیر با بیان اینکه ۱۳۸ نفر در مجموعه این شهرداری مشغول ارائه خدمات به شهروندان هستند، تصریح کرد: ۸۰ درصد از بودجه این شهرداری صرف هزینه‌های جاری و پرداخت حقوق، بیمه و مالیات کارکنان می‌شود.

وی با بیان اینکه برای سال آینده ۲۸ میلیارد تومان بودجه مصوب شده که این رقم در مقایسه با سال قبل ۷ میلیارد تومان افزایش دارد، ادامه داد: آسفالت خیابان‌ها و میدان‌های شهر و همچنین رنگ آمیزی جدول‌ها در راستای زیباسازی شهر انجام شده است.

رحمت الهی با اشاره به اینکه در زمان تحویل شهرداری این شهرداری بیش از هفت میلیارد تومان بدهی داشت اضافه کرد: با همکاری و همیاری تک تک کارکنان این شهرداری تمامی این بدهیات پرداخت شده است.

شهردار عجب شیر از انجام ۲۵۰ مصالحه بین همشهریان و شهرداری در ۲ سال اخیر که موجب توسعه شهر شده خبر داد و گفت: چهار باب سرویس بهداشتی در مناطق مختلف شهر عجب شیر در حال احداث بوده که در آینده نزدیک مورد استفاده قرار می‌گیرد و همچنین یک باب سرویس بهداشتی در بلوار شهدا نیز احداث خواهد شد.

رحمت اللهی همچنین از ایجاد بازار روز در شهرستان خبر داد و افزود: ۸۰ درصد طرح بازار روز تا کنون با جذب سرمایه گذار بخش خصوصی که در مرحله صدور پروانه می‌باشد ایجاد خواهد شد.

شهردار عجب شیر همچنین به اقدامات پیشگیرانه کرونا در این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: در این راستا، ضدعفونی و گندزدایی امکان عمومی سرویس‌های بهداشتی، جایگاه‌های سوخت، پارک‌ها و سطح شهر با همکاری شبکه بهداشت و درمان و شورای اسلامی شهر در حال انجام است و برای ان منظور ۱۰۰ میلیون تومان از اعتبارات شهرداری هزینه خواهد شد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۰ که مقارن با اعیاد مبارک شعبانیه است، با استعانت از درگاه خداوند قادر و متعال و ارواح پاک و مطهر شهیدان همیشه سرافرازمان و بهره‌گیری از منویات مقام معظم رهبری و حرکت در مسیر تحقّق اهداف نام گذاری امسال (تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها)، همه تلاش‌های خویش را با استفاده از روحیه جهادی برای ارتقا سطح رضایتمندی مردم و خدمت صادقانه به کار می‌گیریم تا دستاوردهای بسیار بزرگی نصیب شهر و شهروندان فهیم و فرهنگی عجب شیر شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 482873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.