صدور ۴۱۱ پروانه ساختمانی در زرین شهر

شهردار زرین شهر گفت: در سال ۱۳۹۹ بالغ بر ۴۱۱ پروانه تعمیر، تمدید و صدور جدید در واحد شهرسازی صادر شد که از رونق نشان دارد و امیدواریم این روند در سال جدید ادامه یابد.

میثم محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا یکی از اهداف شهرداری زرین شهر در دوره پنجم را بهبود کیفیت زندگی شهروندان دانست و اظهار کرد: مدیران شهری امروزه به لزوم ارتقای کیفیت زندگی شهروندان نگاهی ویژه دارند و بر همین اساس این مسئله به یکی از اهداف اصلی شهرداری زرین شهر در سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها تبدیل شده است.

وی افزود: ارزیابی عملکرد واحدهای مختلف شهرداری یکی از ابزارهای اصلی جهت تحقق اهداف، استراتژی‌ها و برنامه‌ریزی‌های سازمانی است از این رو تلاش شده همه ساله عملکرد واحدهای مختلف شهرداری زرین شهر ارزیابی شود تا از مسیر تحقق اهداف، راهبردها و همچنین بهبود خدمات شهری منطبق با کیفیت، هزینه و زمان خارج نشویم.

شهردار زرین شهر تصریح کرد: احساس رضایت شهروندان از محیط شهر و خدماتی که شهرداری ارائه می‌دهد، سبب افزایش انگیزه در شهروندان برای مشارکت در توسعه شهر خواهد شد از این رو واحد شهرسازی تلاش کرده است با تکیه بر اجرای طرح جامع و تفصیلی شهر زمینه بهره‌وری مناسب از ظرفیت‌های شهری را متناسب با نیاز ساکنان محلات شهر طرح ریزی و با بررسی مباحث مختلف شهری از بروز تخلفات احتمالی جلوگیری کند.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع فعالیت واحد شهرسازی در شهرداری‌ها و رعایت ضوابط و قوانین توسط شهروندان، این واحد فعالیت‌های خوبی را در طول سه سال گذشته از خود به نمایش گذاشته است و خوشبختانه در سال ۹۹ بیش از ۳ هزار بازدید صورت پذیرفته که نشان می‌دهد شهرداری با بخش عمده‌ای از شهروندان ارتباط مستقیم داشته است.

محمدی عنوان کرد: در سال ۱۳۹۸ شهرداری‌ها با رکود شدیدی در حوزه‌های مختلف مواجه بودند و این مسئله تأثیر بسیاری بر مباحث شهری از جمله صدور پروانه داشت، در سال ۱۳۹۹ خوشبختانه این روند تغییر یافت و شاهد افزایش صدور ۵۰ درصدی پروانه صادر شده بودیم.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش‌های ارائه شده در سال ۱۳۹۹ بالغ بر ۴۱۱ پروانه تعمیر، تمدید و صدور جدید در واحد شهرسازی رخ داد که نشان از رونق دارد و امیدواریم این روند در سال جدید ادامه یابد.

کد خبر 482845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.