کشف  جسد کودک گمشده در ارتفاعات

دستگیری عاملان آتش زدن اموال عمومی، کشف قرص‌های غیرمجاز، کشف جسد کودک گمشده در ارتفاعات، کشف بیش از ۳ هزار میلیارد انواع کالای قاچاق و احتکاری، کشف جسد مرد ۷۲ ساله و دستگیری پنج شرور سابقه‌دار را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس مرکز پشتیبانی عملیاتی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: سه عامل تخریب بانک و آتش زدن اموال عمومی در جنوب غرب پایتخت دستگیر شدند.

سعید راستی اظهار کرد: در پی تخریب شیشه‌های بانک پارسیان و آتش زدن سطل‌های زباله خیابان رودکی توسط گروهی از اراذل و اوباش مراتب در دستور کار پایگاه هشتم این پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با انجام اقدامات فنی یکی از عاملان تخریب و آتش سوزی در روز اول امسال دستگیر شد، گفت: متهم در بازجویی‌ها دو همدستش را معرفی کرد و پلیس آن‌ها را بازداشت کرد.

رئیس مرکز پشتیبانی عملیاتی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: متهمان جهت سیر مراحل رسیدگی تحویل مرجع قضائی شدند.

کشف قرص‌های غیرمجاز

همچنین معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت گفت: مأموران موفق به کشف بیش از دو هزار و ۷۰۰ عدد انواع قرص‌های مخدر غیرمجاز شدند.

نادر مرادی افزود: گزارشی مبنی بر فروش قرص‌های غیرمجاز در یکی از واحدهای صنفی اطراف میدان شاپور به دست پلیس رسید که پس از انجام تحقیقات و تأیید صحت خبر با اخذ دستور قضائی مأموران به محل اعزام شدند.

وی افزود: با درایت مأموران جاساز اصلی که با نصب ماهرانه یک طبقه فلزی در زیر قفسه‌ها تعبیه شده بود، پیدا و از داخل آن بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ عدد انواع قرص‌های جنسی، ترامادول و مخدر و تعداد ۳۳ بطری الکل و شربت‌های متادون کشف و ضبط شد.

جسد کودک گمشده در ارتفاعات بینالود پیدا شد

مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر مشهد گفت: پیکر بی‌جان کودکی که در ارتفاعات «ازغد» از توابع روستای حصار شهرستان طرقبه گم شده بود توسط نیروهای هلال احمر پیدا شد.

مجید زارع افزود: با اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری استان به کشیک عملیات شعبه مشهد مبنی بر مفقودی یک پسربچه پنج ساله در ارتفاعات روستای ازغد، تیم واکنش سریع شهرستان مشهد و تیم آنست (سگ‌های زنده یاب) از پایگاه پشتیبانی عملیات امداد و نجات استان خراسان رضوی مجهز به تجهیزات جست‌وجو و نجات کوهستان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از جست‌وجو در منطقه مشخص شد کودک به درون استخری در همان نزدیکی سقوط کرده است که پس از دستیابی به پیکر کودک و خروج وی از آب، عملیات احیا توسط تیم واکنش سریع صورت گرفت، اما تلاش‌ها بی‌نتیجه ماند و جسد وی تحویل عوامل انتظامی حصار شد.

کشف بیش از ۳ هزار میلیارد انواع کالای قاچاق و احتکاری

فرمانده قرارگاه نوروزی پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ میلیاردی ریالی انواع کالای قاچاق، احتکار و زمین خواری خبر داد.

محمدرضا مقیمی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در ادامه طرح تشدید مبارزه با جرایم اقتصادی، قاچاق و احتکار با انجام اقدامات اطلاعاتی به صورت نامحسوس در سال جدید موفق به کشف اقلام قابل ملاحظه‌ای در سطح کشور شدند.

فرمانده قرارگاه نوروزی پلیس امنیت اقتصادی ناجا افزود: مأموران در بازرسی از انبارها و مراکز خارج از توزیع اقلام قاچاق از جمله دارو و اقلام پزشکی، لوازم خانگی، لوازم بهداشتی، ارزاق عمومی، نهاده‌های دامی، سوخت، ارز و طلا، احشام و… موفق به کشف بیش از سه هزار میلیارد ریال کالای احتکا و قاچاق شدند.

کشف جسد مرد ۷۲ ساله

رئیس جمعیت هلال احمر آزادشهر گفت: گم شدن پیرمرد ۷۲ ساله در ارتفاعات روستای کوه‌میان در منطقه "گودوش مست" این شهرستان از طریق نیروی انتظامی به سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر گلستان گزارش شد.

داود خاتمی افزود: بلافاصله یک تیم از نجات‌گران پایگاه مرکزی هلال احمر آزادشهر به همراه نیروهای مردمی به منطقه اعزام شدند که پس از شش ساعت جست‌وجو، پیکر بی جانِ پیرمرد پیدا و جهت طی مراحل قانونی به مأموران انتظامی تحویل شد.

دستگیری ۵ شرور سابقه‌دار

فرمانده نیروی انتظامی کاشان گفت: پنج شرور سابقه‌دار و شاخص این شهرستان در مخفیگاه خود دستگیر شدند. حسین بساطی افزود: مأموران پلیس اطلاعات شهرستان کاشان با انجام اقدام‌های فنی و تخصصی پلیسی این پنج شرور را که خودنمایی و رعب و وحشت ایجاد می‌کردند هنگام استعمال مواد مخدر در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی ادامه داد: مأموران پلیس پس از بررسی مخفیگاه متهمان، پنج قبضه قمه و سلاح سرد از آنان کشف و ضبط کردند.

وی گفت: دو سارق از کاروانسرای کاشان نیز هنگام سرقت شب گذشته در گشت‌زنی مأموران کلانتری ۱۱ غیاث‌الدین جمشید کاشانی با اقدام‌های فنی و تخصصی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

کد خبر 482831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.