جریمه ۵۰۰ هزارتومانی چشم انتظار مسافران خطه طلایی ایران

شهردار زرین شهر گفت: زرین شهر همه ساله میزبان گردشگران بسیاری بود، اما به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا نوروز ۱۴۰۰ نیز همچون سال گذشته پذیرای گردشگران نخواهد بود.

میثم محمدی در حاشیه نشست ستاد کرونا شهرستان لنجان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ضرورت پرهیز از سفر گردشگران به زرین شهر، اظهار کرد: با توجه به تغییر روند مبتلایان شاهد تغییر رنگ بندی ایام منتهی به نوروز ۱۴۰۰ در شهرستان لنجان بودیم و شرایط ویژه و وضعیت نارنجی این شهرستان سبب شد ستاد کرونا استان اصفهان و شهرستان لنجان تدابیر و محدودیت‌های ویژه‌ای را در این شهرستان اعمال کنند.

وی افزود: زرین شهر همه ساله میزبان گردشگران بسیاری بود اما به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا نوروز ۱۴۰۰ نیز همچون سال گذشته پذیرای گردشگران نخواهد بود.

شهردار زرین شهر تصریح کرد: با اعمال محدودیت‌های پنجگانه، فعالیت مشاغل گروه ۳ و ۴ نیز در زرین شهر متوقف خواهد شد و با توجه به حضور و استقبال گردشگران و مسافران نوروزی برای حضور در پارک ساحلی شهر متأسفانه ورودی این بوستان بار دیگر مسدود می‌شود.

وی با بیان اینکه برای عبور از وضعیت هشدار نیازمند مشارکت شهروندان هستیم، اضافه کرد: در سطح خیابان‌های شهر بنر اطلاع رسانی و پیام‌های بهداشتی نصب شده تا از حضور شهروندان در فضاهای عمومی از جمله پارک‌های سطح شهر جلوگیری به عمل می‌آید از این رو انتظار می‌رود شهروندان با مدیریت شهری و ستاد کرونا شهرستان لنجان همکاری بیشتری داشته باشند تا از شیوع کرونا در شهر پیشگیری شود.

محمدی ادامه داد: چنانچه برخی شهروندان که با عادی انگاری و بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچون استفاده از ماسک و… در شهر مشغول تردد هستند به حقوق دیگر شهروندان احترام نگذارند قطعاً بار دیگر محوطه بازی کودکان، وسایل بدنسازی، سرویس‌های بهداشتی و آبخوری‌ها در تمام بوستان‌های سطح شهر غیرفعال و با نوارهای زرد خطر محصور خواهند شد.

وی عنوان کرد: از مسافرانی که در زرین شهر حضور دارند خواهشمندیم شهر را ترک کرده تا در گام نخست سلامت خود و شهروندان خطه طلایی ایران را تهدید نکرده و در گام بعد مشمول جریمه توسط مأموران پلیس راهور نشوند.

شهردار زرین شهر خاطرنشان کرد: شهروندان باید به این نکته توجه داشته باشند از زمان ابلاغ وضعیت جدید، خودروهای دارای پلاک بومی اجازه خروج از شهر را ندارند، اما خودروهای دارای پلاک غیربومی ۷۲ ساعت فرصت دارند تا از شهر خارج شوند، در غیر این‌صورت جریمه خواهند شد.

کد خبر 482815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.