جریمه ۵۰۰ هزار تومانی ۲۲۹ خودرو در لنجان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لنجان گفت: طی سه روز اخیر ۲۲۹ مورد اعمال قانون ۵۰۰ هزارتومانی خودروها در طرح محدودیت تردد "از-به" در شهرستان لنجان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدصادق رجب‌پور در نشست ستاد کرونا شهرستان لنجان اظهار کرد: بخشی از جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با برخورد با خودروهایی که از دیگر استان‌ها به دیگر شهرهای ایران سفر می‌کنند محقق خواهد شد و بی‌انصافی است بخواهیم تنها دلیل شیوع کرونا در شهرستان را حضور مسافران نوروزی اعلام کنیم.

وی افزود: با توجه به مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ممنوعیت مسافرت "از" و "به" شهرهای نارنجی و قرمز، در شهرستان لنجان به صورت جدی مورد توجه قرار گرفته است از این رو پلیس راهور شهرستان لنجان به شکلی جهادی در میدان حضور یافته تا بتوانیم این ممنوعیت‌ها را به خوبی به مرحله اجرا برسانیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لنجان تصریح کرد: طی سه ماه گذشته ۳۲ هزار و ۷۱۱ تذکر لسانی توسط مأموران پلیس راهور به خودروها داده شده و طی سه روز اخیر ۲۲۹ مورد اعمال قانون ۵۰۰ هزارتومانی خودروها در طرح محدودیت تردد "از" و "به" در شهرستان لنجان انجام شده است.

وی عنوان کرد: برخی از رانندگان پس از تذکر لسانی مأموران پلیس راهور شهرستان لنجان به دلایل مختلف اصرار دارند که با اعمال جریمه به حرکت خود ادامه دهند و قطعاً باید برای اینگونه افراد چاره اندیشی شود البته بسیاری از رانندگان نیز به تذکرات پلیس توجه داشتند.

رجب‌پور با اشاره به استفاده از پایش تصویری برای برخورد با خودروهایی که به طرح محدودیت تردد از-به بی توجه هستند، خاطرنشان کرد: تمام مسافرانی که از قبل به شهرهای شهرستان لنجان سفر کرده اند، ظرف مدت ۷۲ ساعت فرصت دارند، به مبدا خود برگشته در غیر این صورت جریمه خواهند شد.

کد خبر 482755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.