بازنگری مسیرهای حرکت اتوبوس های شهری در مسکن مهر فولادشهر

مدیرعامل سازمان حمل و نقل جمعی شهرداری های شهرستان لنجان از بازنگری و اصلاح مسیرهای حرکت اتوبوس های شهری در مسکن مهر فولادشهر خبر داد.

مهدی رضوی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به رشد روز افزون جمعیت در مسکن مهر فولادشهر اظهار کرد: در دو سال گذشته شاهد افزایش چشمگیر اسکان خانواده‌ها در واحدهای مسکونی مسکن مهر بوده ایم و با توجه به این روند خدماتی که امروز از سوی سازمان حمل و نقل جمعی شهرداری‌های شهرستان لنجان برای جابجایی مسافر انجام می‌شود پاسخگوی نیازهای شهروندان نیست.

وی افزود: باتوجه به اهمیت موضوع جلسه‌ای که با رئیس دادگاه بخش فولادشهر، شهردار و مدیرعامل شرکت عمران این شهر برگزار شد تا بتوانیم یکی از درخواست‌های شهروندان مسکن مهر که تردد ایمن و آسان با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی شهری بود را تقویت کنیم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل جمعی شهرداری‌های شهرستان لنجان تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع مقرر شد شرکت عمران فولادشهر با مشاوران امور ترافیک قراردادی را منعقد کرده تا مسیرهای موجود حرکت اتوبوس‌های شهری که در سال‌های گذشته با در نظر گرفتن جمعیت پایین مسکن مهر طراحی شده بودند را مورد بازنگری قرار دهند.

وی ادامه داد: پس از بازنگری مسیرهای حرکت اتوبوس‌های شهری شرکت عمران فولادشهر به سمت اصلاح مسیرهای موجود و تعریف مسیرهای جدید و همچنین احداث ایستگاه‌های اتوبوس حرکت خواهد کرد و در این پروژه شهرداری فولادشهر نیز نصب ایستگاه‌ها و تأمین اتوبوس مورد نیاز جهت فعالیت در مسیرهای جدید را عهده دار خواهد شد.

رضوی عنوان کرد: سازمان حمل و نقل جمعی شهرستان نیز پیگیری‌های اداری و ستادی و همچنین اداره مسیرها و ارائه خدمات بهینه و در شاُن مردم فولادشهر بویژه مسکن مهر را دنبال خواهد کرد تا به مطالبه شهروندان این شهر پاسخ شایسته‌ای داده باشیم.

وی با اشاره به نقش حمل و نقل عمومی در توسعه یافتگی پایدار شهری، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت افزایش رضایت استفاده‌کنندگان از سیستم حمل‌ونقل عمومی به دنبال آن هستیم تا تمام مسیرهای شهرستان مورد بازنگری و اصلاح قرار گیرند تا شاهد بهره مندی جمعیت قابل توجهی از شهروندان شهرستان لنجان از ناوگان حمل و نقل عمومی شهری باشیم.

کد خبر 482731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.