آتش سوزی یک باب مغازه نانوایی در بندر انزلی مصدومی نداشت

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرانزلی از آتش سوزی یک باب مغازه نانوایی در منطقه غازیان بندر انزلی خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت.

مهرداد رضاپور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آتش سوزی یک باب مغازه نانوایی در ساعت ۱۵:۰۰ عصر امروز به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرانزلی اطلاع داده شد.
وی افزود: آتش نشانان سه ایستگاه با پنج دستگاه خودروی اطفای حریق و یک تانکر آب‌رسان در مدت زمان دو دقیقه به محل حادثه در منطقه غازیان روبروی مجتمع تجاری ساحل و سپهر اعزام شدند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری انزلی ادامه داد: طی شواهد و بررسی اولیه کانون این آتش سوزی از کوره پخت نانوایی بوده که به سقف چوبی و قدیمی این مغازه سرایت کرده بود.
وی افزود: با توجه به اینکه سقف مغازه‌ها به هم پیوسته بودند، ۱۵ آتش نشانان به سرعت حریق را مهار و از گسترش آن به ساختمان‌های همجوار جلوگیری کردند.
رضاپور تصریح کرد: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب وارد نشد و علت آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی انزلی در دست بررسی است.
وی خاطرنشان کرد: سازمان آتش‌نشانی انزلی با بکارگیری ۶۰ نیروی انسانی و ۱۱ خودروی سنگین اطفای حریق و یک دستگاه خودرو پیشرو امداد و نجات جاده‌ای، در چهار ایستگاه تا ۱۵ فروردین ماه جاری، در حالت آماده‌باش کامل برای مقابله با هر نوع خطر احتمالی است.
به گزارش ایمنا، بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده است.
کد خبر 482703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.