عصرانه خبری شهرهای ایران در دوم فروردین ماه

در این بسته خبری از تنظیف کوی‌ها و بازارهای ساری تا راه اندازی تورهای نوروزی ورامین‌گردی و بازسازی و تعمیر واحدهای مسکونی در سی سخت را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

نصب بیش از ۵۰ المان جدید نوروزی در ملایر

شهرداری ملایر در راستای ارتقای کیفیت منظر و هویت‌بخشی به فضاهای شهری، تقویت حال و هوای نوروزی در سطح شهر و اجرای طرح استقبال از بهار ۱۴۰۰، بیش از ۵۰ المان جدید نوروزی از جمله ست ماهی، عینک، مرغ‌های رنگی، دعای تحویل سال، گلدان‌های رنگی، تخم‌مرغ‌های رنگی، گلدان‌های سنتی، المان نوری سیب، اسب نوری، اسب و کالسکه نوری، المان نوری درخت و بچه، تخم‌مرغ‌های نورانی و المان گلدان‌های گل را طراحی، ساخت و نصب کرده است.

افزایش چشم گیر بودجه شهرداری شاهرود

از اقدامات اخیر شهرداری شاهرود، اصلاح متمم بودجه و افزایش چشم‌گیر اعتبارات این حوزه است به نحوی که هم اکنون بودجه شهرداری شاهرود با افزایش چشم گیر به ۳۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

تحقق ۱۹۰ درصدی بودجه شهرداری امیریه

محمد عوض آبادیان، شهردار امیریه از توابع شهرستان دامغان گفت: طی هشت سال متوالی بیش از ۱۰۰ درصد بودجه این شهرداری محقق شد که امسال نیز ۱۹۰ درصد بودجه تحقق یافته است.

تنظیف کوی‌ها و بازارهای شهر ساری

تنظیف محله به محله معابر، کوی‌ها و بازارهای شهر، به خصوص بعد از آمد و شدهای شب عید در بخش رفت و روب خدمات شهری شهرداری ساری انجام می‌شود.

راه اندازی منطقه نمونه گردشگری «شاهلولاک» در چرمهین

شهاب ثابت راسخ، شهردار چرمهین گفت: طرح منطقه گردشگری "شاهلولاک" یکی از پروژه‌های استراتژیک در شهر چرمهین است که توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر برای اجرایی شدن پیگیری‌های متعددی شده است.

افزایش عملیات امداد و نجات آتش نشانی در قزوین

قدیر موسی‌خانی، رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین گفت: عملیات امداد و نجات این سازمان در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ با افزایش ۱۵ درصدی همراه بوده است.

بازسازی و تعمیر ۵۰۰۰ واحد مسکونی در سی سخت

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور گفت: قریب ۵۰۰۰ واحد مسکونی در سی‌سخت زلزله زده بازسازی و تعمیر می‌شود.

توسعه راه و شهرسازی در آذربایجان غربی

بیش از ١٣ هزار میلیارد ریال در حوزه‌های مختلف مسیرهای ارتباطی، مسکن مهر و بازآفرینی شهری آذربایجان‌غربی هزینه شده است.

حذف چشمگیر نقاط حادثه خیز سطح شهر سمنان

مسعود میرشریفی، سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی حمل و نقل شهرداری سمنان گفت: از مهمترین اقدامات انجام شده توسط سازمان مهندسی ترافیک شهرداری سمنان در سال ۹۹، اصلاح هندسی معابر و حذف چشمگیر نقاط حادثه خیز سطح شهر بود.

تورهای رایگان نوروزی در ورامین‌

ژیلا خدادادی، رئیس دفتر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ورامین گفت: تورهای رایگان ورامین‌گردی با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی از سوم فروردین ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

کد خبر 482669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.