دولت تا بازسازی کامل سی سخت را تنها نمی‌گذارد

معاون اول رئیس جمهور در فرودگاه یاسوج گفت: به مردم شهرستان دنا اعلام می‌کنم دولت برای یک لحظه افراد خسارت دیده در زلزله را تنها نمی‌گذارد و تاکامل شدن بازسازی مناطق اسیب دیده سی سخت در کنار آنان خواهد ماند.

به گزارش ایمنا، اسحاق جهانگیری اظهار کرد: دولت بلافاصله بعد از زلزله سی سخت مصوبه‌ای داد که جز موارد استثنایی است که هم تعداد واحدهای مسکونی خسارت دیده، تخریبی، بازسازی و تعمیراتی را بررسی کرد.

وی ادامه داد: در مصوبه سوم اسفند ماه ۹۹ تصویب شد که دستگاه‌های اجرایی بر این اساس کار بازسازی را آغاز کنند. سال ۹۹ برای همه مردم ایران سال سختی بود؛ فشارهای تحریم و هم کرونا را داشتیم و معیشت مردم به سختی گرفتار شده بود. مردم کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر همه این مشکلات موضوع زمین لرزه را نیز داشتند.

وی تاکید کرد به مردم شهرستان دنا اعلام می‌کنم دولت در هر مرحله‌ای در کنار آن‌هاست و بررسی‌ها و بازدیدها به پیشرفت کار کمک خواهد کرد.

به گفته وی؛ استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت و شرایط مطلوبی برای توسعه دارد و امروز مسائل توسعه استان بررسی می‌شود.

جهانگیری اظهار کرد: استان با ظرفیتی که دارد می‌تواند به یکی از قطب‌های گردشگری کشور تبدیل شود. در بخش نفت و گاز؛ کهگیلویه و بویراحمد بزرگترین میادین نفتی کشور را در اختیار داشته و ظرفیت بسیاری در بخش پتروشیمی هم دارد. بخش زیادی از آب کشور در این استان تولید می‌شود و شرایط مطلوبی برای توسعه کشاورزی دارد.

معاون‌اول رئیس جمهوری برای گفت و گو با مردم و بازدید از مناطق خسارت دیده سی سخت عازم این شهر شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 482593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.