اعلام آخرین رنگ‌بندی استان اصفهان/ ۲ شهرستان نارنجی شد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در خصوص آخرین وضعیت رنگ‌بندی جدید استان اصفهان توضیحاتی ارائه داد.

نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص وضعیت رنگ‌بندی شهرستان‌های استان اصفهان، اظهار کرد: دو رنگ‌بندی به فاصله چهار روز اعلام شد و بر اساس آخرین رنگ‌بندی اعلام شده، شهرستان گلپایگان از رنگ نارنجی به وضعیت و رنگ قرمز تغییر یافته است و این تغییر نشان‌دهنده شرایط شکننده شهرستان‌های استان اصفهان در مقابله با شیوع کرونا ویروس است.

وی ادامه داد: دو شهرستان لنجان و خوانسار نیز که در وضعیت زرد قرار داشتند به سمت وضعیت نارنجی سوق پیدا کردند و محدودیت‌هایی که برای شهرستان‌های نارنجی در نظر گرفته می‌شود، برای آنها اعمال خواهد شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه تنها چهار شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند، خاطرنشان کرد: ۱۵ شهرستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در وضعیت زرد قرار دارند، وضعیت تمام استان بسیار شکننده است و اگر دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با شیوع کرونا رعایت نشود و افراد از تجمع و سفرهای غیرضروری خودداری نکنند، قطعاً وضعیت شهرستان‌های زرد و آبی نیز به سمت نارنجی و قرمز خواهد رفت.

وی در خصوص مسافرت‌های نوروزی، تصریح کرد: توصیه می‌شود از دیگر استان‌ها به استان اصفهان سفر نکنند و از سفرهای بین شهرستانی در اصفهان نیز تا حد ممکن خودداری شود.

نجیمی با توضیح اینکه احتمال ابتلای گروه‌های حساس بیشتر از دیگران است، افزود: افراد باید در دید و بازدیدها فاصله گذاری اجتماعی به ویژه با سالمندان و کودکان را رعایت کنند.

کد خبر 482575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.