فرماندار اسلامشهر شایعه استعفای اعضای شورای تأمین شهر را رد کرد

فرماندار اسلامشهر شایعه استعفا و یا تغییر اعضای شورای تأمین شهر را رد کرد.

به گزارش ایمنا، مسعود مرسل پور عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران ضمن رد شایعات مربوط به استعفا و یا تغییر اعضای شورای تأمین شهرستان اظهار کرد: در آستانه برگزاری انتخابات استعفای اعضای شورای تأمین سازگاری با عرف و قوانین ندارد.

فرماندار اسلامشهر گفت: طبق مصوبه آخرین جلسه شورای اداری استان، هرگونه تغییر در سطح مدیران ادارات شهرستانی نیز تنها با استحضار و موافقت استاندار محترم تهران صورت می‌گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تغییر در سطوح مختلف مدیریتی از جمله استعفای هفته گذشته شهردار اسلامشهر امری طبیعی و مرسوم است و نیاز به این حجم از تخریب و یا تعریف و تمجید ندارد افزود: استعفای شهردار اسلامشهر نباید باعث کندی در ارائه خدمات مختلف به مردم و اجرای پروژه‌های عمرانی و زیرساختی شود و مدیران شهرداری اسلامشهر بی اعتنا به حوادث اخیر خدمت به مردم را با جدیت دنبال کنند.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه در صورت تداوم تخریب افراد مختلف و تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی دبیرخانه شورای تأمین با همکاری مجموعه قضائی اقدام لازم را انجام خواهد داد گفت: اگر مردم به عنوان ولی نعمتان ما خواستار توضیح در خصوص جابجایی خدمتگزاران در سطوح شهری و شهرستانی باشند، فرماندار قطعاً به صورت متقن پاسخ افکار عمومی را بر اساس وظایف محوله خواهد داد.

منبع: مهر
کد خبر 482564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.