اعمال محدودیت‌های کرونایی در استان مازندران

فرمانده انتظامی استان مازندران از اعمال محددیت‌های کرونایی در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ در این استان خبر داد.

به گزارش ایمنا، سردار مرتضی میرزایی با اشاره به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه از اعمال محدودیت‌های کرونایی توسط پلیس در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ در استان خبر داد. وی گفت: برابر تدابیر و تمهیدات ستاد مقابله با کرونا ورود خودروهای دارای پلاک غیر بومی به شهرها و مناطق نارنجی و قرمز ممنوع است.

فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: خروج خودرو با پلاک غیر بومی از مناطق قرمز و نارنجی ممنوع بوده و تردد شبانه از ساعت ۲۱ شب تا ۳ بامداد در کل مناطق (قرمز، نارنجی، زرد و آبی) ممنوع است. سردار میرزایی اضافه کرد: تغییر احتمالی در خصوص لغو تردد شبانه در مناطق زرد و آبی از طریق قرارگاه عملیاتی اطلاع رسانی خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران ضمن تاکید بر پرهیز از سفرهای غیر ضروری در ایام نوروز به آن دسته از مسافرانی که مازندران را مقصد سفر خود انتخاب کرده‌اند، یادآور شد: با رعایت قانون و احترام به حقوق دیگران و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ شئونات اسلامی و اخلاقی، محیطی امن و سفری ایمن و خاطره‌انگیز را برای خود و دیگران به یادگار بگذارند.

سردار میرزایی با اشاره به ممنوعیت برپایی چادر در بوستان‌ها، پارک‌ها و مراکز تفریحی در همه شهرها با رنگ قرمز، نارنجی، زرد و آبی، افزود: اقامت در کمپ‌های جنگلی همه شهرها با رنگ‌های قرمز، نارنجی، زرد و آبی نیز ممنوع است.

فرمانده انتظامی استان مازندران از ممانعت تردد خودروها و سرنشینان آنها که دارای تست مثبت کرونایی هستند از سوی پلیس برابر گزارش دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و افزود: مسافرت این افراد در ایام قرنطینه که دارای تست مثبت کرونایی هستند، ممنوع بوده و برای آنان جریمه تعیین خواهد شد.

سردار میرزایی خطاب به مسئولان اجرایی در شهرستان‌های استان مازندران نیز تاکید کرد: از اسکان افراد در اماکن غیرمجاز که توسط قرارگاه عملیاتی تعیین می‌شود، خودداری کنند.

منبع: ایلنا

کد خبر 482557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.