ابتکار بخارست برای نظم بخشی به سیستم حمل و نقل

پایتخت رومانی، بخارست، تدابیر جدیدی را برای پرداخت بلیط اتخاذ کرده است تا سیستم خدمات رسانی در بخش حمل و نقل نظم بهتری پیدا کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مدیریت شهری بخارست بلیط ساعتی جدیدی را برای بخش حمل و نقل معرفی کرده است که می‌توان آن را از طریق سیستم عامل‌های پرداخت الکترونیکی مانند پیام کوتاه یا اپلیکیشن‌ها پرداخت کرد.

شهردار بخارست یکی از دلایل معرفی بلیط ساعتی را تشویق شهروندان به پرداخت‌های الکترونیکی عنوان کرده است؛ به گفته شهردار مزیت دیگر این بلیط ساعتی این است که شهروندان هنگام تغییر استفاده از چندین وسیله حمل و نقل عمومی می‌توانند در وقت و زمان صرفه‌جویی کنند چرا که در عرض یک ساعت استفاده از بلیط، می‌توان روش‌های جابجایی خود را در صورت دلخواه تغییر دهند. برای مثال با خرید بلیط یک ساعته می‌توان همزمان از اتوبوس، تاکسی یا هر وسیله نقلیه دیگر عمومی برای جابجایی استفاده کرد تا به مقصد مورد نظر رسید بدون اینکه دغدغه پرداخت نقدی را داشت.

مسئولان شهری در حمایت از مردم برای استفاده بیشتر از حمل و نقل عمومی، سعی در تسهیل روش‌های جابجایی درون شهری دارد.

بلیط جدید برای تشویق افراد بیشتری به پرداخت هزینه سفرها در نظر گرفته شده است که در حال حاضر مسئله‌ای مهم در این شهر اروپایی به شمار می‌رود چراکه حمل و نقل عمومی متحمل خسارات زیادی از افرادی شده است که به دلایل مختلف از پرداخت هزینه اجتناب می‌کنند. برای اینکه شهروندان از این خدمات استفاده کنند، باید برنامه B-Pay را از Google Play یا AppStore به‌روزرسانی یا نصب کنند تا به بخش "سفرهای ساعتی" دسترسی پیدا کنند و به این ترتیب بلیط مورد نظر خود را برای مسیر دلخواه خریداری کنند.

ابتکار بخارست برای نظم بخشی به سیستم حمل و نقل

کد خبر 482547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.