عصرانه خبری شهرهای ایران در اول فروردین ماه

در این بسته خبری از افزایش حوادث چهارشنبه سوری در قروه نسبت به سال گذشته تا راه اندازی کاروان گل و دوچرخه و بهره برداری از نخستین پارک صنایع دستی کشور را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

کاشت درختان میوه در معابر خمینی شهر ممنوع است

قاسم قائدی، مدیر سیما، منظر و فضای سبز شهرداری خمینی‌شهر گفت: اجازه کاشت قانونی درختان میوه به شهرداری‌ها داده نشده و دلیل آن نیز آلاینده بودن میوه و امکان وقوع تصادف است.

ایجاد امنیت و نشاط اجتماعی در کیش رونق اقتصادی را به همراه دارد

جعفر آهنگران، سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش ایجاد امنیت و نشاط اجتماعی را دستاورد ارزشمند نیروی انتظامی و ویژه دریابانی کیش در این منطقه برشمرد.

گرگان مقصد گردشگری خواهد شد

عبدالرضا داد بود، شهردار گرگان ابراز امیدواری کرد شهر گرگان طی سال‌های نه چندان دور آینده به مقصد گردشگری تبدیل شود.

افزایش حوادث چهارشنبه سوری در قروه نسبت به سال گذشته

علی ناصری، مسئول واحد آتش نشانی شهرداری قروه با اشاره به افزایش حوادث اطفا حریق در چهارشنبه سوری سال ۹۹، گفت: آمار عملیات‌های آتش نشانی در شب چهارشنبه سوری نشان از افزایش آمار حوادث در این شهر نسبت به سال گذشته آن، یعنی سال ۹۸ دارد.

بهره برداری از نخستین پارک صنایع دستی کشور در خرمشهر

طی مراسمی پارک امیرکبیر واقع در ابتدای بلوار خلیج فارس خرمشهر پس از تأیید شورای نامگذاری، توسط شهرداری خرمشهر به نام پارک صنایع دستی تغییر نام یافت تا نخستین پارک صنایع دستی کشور در خرمشهر به بهره برداری برسد.

توسعه کمربند سبز سمنان با وجود محدودیت منابع آبی

عباس رستمیان، معاون فنی و اجرایی سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری سمنان از توسعه کمربند سبز در حاشیه شمالی و غربی شهر سمنان با وجود محدودیت منابع آبی در این شهرستان خبر داد.

برگزاری نمایش سنتی، آئینی"سه ری سال " در سنندج

مراسم سنتی، آئینی "سه ری سال " شامل دو نوازی دهول و سورنا، هفت سین گردانی، هه لپه رکی و عروسک‌های غول پیکر امروز در پیاده راه فردوسی سنندج برگزار شد.

استقبال از بهار در آمل

حسنعلی متان، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری آمل گفت: نوروز خوانی و جشنواره تخم مرغ رنگی از برنامه‌های استقبال از بهار در شهر آمل است که در جهت ایجاد نشاط اجتماعی صورت می‌گیرد.

درهای آرامستان وادی‌السلام سمنان مسدود شد

احمد حمیدی، سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری سمنان تاکید کرد: با تصویب ستاد مدیریت مبارزه با بیماری کرونا و همچنین ضرورت حفظ جان و سلامت شهروندان، این سازمان اقدام به مسدود کردن درهای آرامستان وادی‌السلام سمنان از روز پنجشنبه ۲۸ اسفندماه تا پایان روز پنجشنبه پنجم فروردین ۱۴۰۰ کرده است.

راه اندازی کاروان گل و دوچرخه در نیشابور

بزرگترین کاروان گل و دوچرخه ویژه استقبال از بهار که به دلیل شرایط قرمز کرونایی سال گذشته اجرا نشده بود، در شهر نیشابور برگزار شد.

کد خبر 482507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.