پیام نوروزی وزیر ورزش و جوانان به مناسب حلول سال ۱۴۰۰

سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در پیام نوروزی خود گفت: انتخابات ریاست جمهوری، آینده کشور را تعیین می‌کند؛ حضور گسترده مردم پای صندوق های رأی ‌کمک می‌کند یک انتخابات باشکوه داشته باشیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد وزیر ورزش و جوانان در پیامی فرا رسیدن عید نوروز و حلول سال ۱۴۰۰ را به مردم شریف ایران تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

"فرا رسیدن سال جدید را به همه هم‌وطنانم در سراسر جهان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم، هم‌وطنانی که می‌دانم هر تپش قلب شأن و هر جوشش خونشان برای عزت و آبادانی و عظمت ایران است.

تقارن این ایام را با ماه مبارک شعبان و اعیاد بسیار گرانقدر شعبانیه به فال نیک می‌گیریم و از خداوند می‌خواهم سال ۱۴۰۰ سال خوبی برای همه مردم جهان خصوصاً هم‌وطنانم در داخل و خارج کشور باشد.

امیدوارم در سال پیش رو از شر ویروس منحوس کرونا خلاص شویم تا مردم به زندگی عادی خود بازگردند و هر روز شاهد این نباشیم که جمعی از هم وطنانمان جانشان را بر اثر ابتلاء به این بیماری از دست می‌دهند.

از خدا می‌خواهم سال جدید، سالی موفقیت‌آمیز از جمیع جهات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی برای مردم باشد.

در سال ۱۴۰۰ انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور برگزار می‌شود اما اهمیت انتخابات ریاست جمهوری از این جهت که مسیر، و رویکرد، چهار سال آینده کشور را تعیین کند بسیار مهم است.

امیدوار هستم مردم ما با حضور گسترده پای صندوق‌های رأی کمک کنند که یک انتخابات باشکوه داشته باشیم چون این حضور می‌تواند موجبات استحکام پایه‌های نظام را فراهم کند".

کد خبر 482489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.