پیام نوروزی شهردار اراک به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۰

علیرضا بیاتیان، شهردار اراک با صدور پیامی، فرارسیدن عید نوروز باستانی و آغاز سال ۱۴۰۰ را تبریک گفت.

به گزارش ایمنا، این پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

خداوند متعال را شاکریم که توفیق حلاوت حلول سالی دیگر را بر ما ارزانی داشت تا با تدبر و تعقل بر آنچه که گذراندیم در سایه کرامتش دل به تلاشی افزون برای عزت، سربلندی و کامیابی ببندیم.

فرا رسیدن سال نو اگرچه پایان یک سال تلاش صادقانه است اما سرآغاز دیگری برای یک سال کوشش و خدمتگذاری مجدانه را رقم می‌زند. سال‌ها و ایام عمر متشکل از فرصتها و تهدیدها است و هنر ما این است که بتوانیم تهدیدها را به فرصت تبدیل و از فرصتها استفاده کنیم و با همدلی و اتحاد، شهر اراک را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

در طلیعه سال جدید، بهترین آرزوها را برای شما داریم و تلاش خود را برای تحقق شعار سال ۱۴۰۰ که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها مزین شده، به کار می‌گیریم و با حرکت در مسیر خط مشی‌های تعیین شده برای تحقق اهداف و پیشرفت شهر اراک اهتمام می‌ورزیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا، شهدای مدافع حرم به ویژه شهدای حوزه سلامت و با تبریک سال نو، از تلاش‌های مجدانه و ایثارگرانه پرسنل حوزه سلامت و همچنین مدیران و پرسنل خدوم شهرداری اراک در سال گذشته قدردانی کرده، امیدوارم در سال جدید گامی بزرگ برای پیشرفت و توسعه شهر اراک برداشته شود و با تلاش حداکثری به موفقیت نائل شویم.

در ادامه این پیام آمده است: افتخار دارد، اینجانب به عنوان فرزند این شهر در کنار همه مسؤولین محترم شهر اراک و به یاری و دعای خیر همه همشهریان عزیز بتوانیم در سال نو بیش از پیش محیط شهری اراک را برای زندگی تمامی همشهریان عزیز، با کیفیت تر، ایمن تر و جذاب‌تر نمائیم.

از خداوند بزرگ سالی سرشار از نیکویی، برکت، عزت، سعادت و سلامت برای همگان آرزومندم.

کد خبر 482487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.