گوشی وان پلاس 9R 5G چه ویژگی‌هایی دارد؟

به نظر می‌رسد که گوشی وان پلاس 9R 5G به همراه گوشی‌های وان پلاس 9 و وان پلاس 9 پرو در تاریخ 23 مارس وارد رونمایی خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت وان پلاس هنوز اطلاعاتی در مورد مشخصات گوشی جدید خود به نام 9R 5G منتشر نکرده، اما شعبه هندی این شرکت تصاویری از گوشی هوشمند ذکر شده را در توئیتر خود گذاشته است. تصاویر پست شده تنها نمای قسمتی از گوشی وان پلاس 9R 5G را نشان می‌دهد و تصویر کلی آن قابل مشاهده نیست.

به نظر می‌رسد کلید پاور در سمت راست گوشی جدید وان پلاس تعبیه شده است. این گوشی از دو تریگر یا کلیدهای ماشه‌ای برای بازی کردن بهره می‌برد، زیرا شرکت وان پلاس بر انجام بازی‌های موبایلی با گوشی هوشمند 9R 5G تمرکز داشته است.

هنوز مشخص نشده است که آیا تریگرهای گیمینگ قابل اتصال، تنها لوازم جانبی مخصوص بازی در گوشی وان پلاس 9R 5G محسوب می‌شود و آیا این گوشی به منظور بهبود تجربه بازی‌های موبایلی، ویژگی‌های خاص دیگری دارد یا خیر. علاوه بر این باید منتظر ماند تا مشخص شود آیا گوشی‌های وان پلاس ۹ و ۹ پرو نیز به همراه تریگرهای گیمینگ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد یا این ویژگی فقط مختص گوشی وان پلاس 9R 5G است.

کد خبر 482413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.