دستگیری قاتل ۵ نفر از اعضای یک خانواده

کشف بیش از یک تن مواد مخدر، ۳ کشته در برخورد ۲ خودرو، مرگ سارق کابل‌های برق، شناسایی و دستگیری قاتل مسلح و انهدام باند اشرار مسلح را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری تکاوران پلیس استان با قاچاقچیان مسلح موادمخدر، دستگیری پنج قاچاقچی و کشف یک تن و ۱۰ کیلوگرم انواع مواد افیونی خبر داد.

احمد طاهری اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر میرجاوه و خاش با اشراف اطلاعاتی خود، اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از این شهرستان‌ها به مرکز کشور را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: در این رابطه عصر دیروز تکاوران پلیس، در قالب چند تیم عملیاتی با رصد مناطق سخت‌گذر بین دو شهرستان، این باند مسلح را که با سه دستگاه پژو ۴۰۵ در حال جا به جایی محموله مواد مخدر در یکی از محورهای فرعی بخش " لادیر" میرجاوه بودند، روئیت و به آنان دستور ایست دادند.

۳ کشته در برخورد ۲ خودرو

رئیس مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: برخورد یک دستگاه پژو با خودروی ون در جاده سرخرود به آمل باعث مرگ سه نفر شد و ١٤ مصدوم هم بر جای گذاشت، در جاده سرخرود به آمل بعد از احمدآباد کلیج رخ داد.

وی ادامه داد: در این حادثه سه مرد در دم جان باختند و ۱۴ نفر مصدوم شدند که توسط تیم‌های اعزامی اورژانس پس از انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی اولیه به بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار منتقل شدند.

مرگ سارق کابل‌های برق

فرمانده انتظامی گیلانغرب گفت: سارق کابل برق در یکی از روستاهای این شهرستان در حین سرقت بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست داد.

منصور محمدی افزود: پس از اعلام یک مورد برق گرفتگی و فوت شخصی در محور روستای " گلین" شهرستان گیلانغرب، تیمی از مأموران راهی محل شدند.

وی اظهار کرد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد جوان ۳۷ ساله‌ای قصد سرقت کابل برق فشار قوی را داشته، اما هنگام قطع آن دچار برگ گرفتگی شده و جانش را از دست داده است.

شناسایی و دستگیری قاتل مسلح

دادستان عمومی و انقلاب استان بوشهر گفت: قاتل پنج نفر از شهروندان کنگانی به ضرب گلوله کشته شدند، شناسایی و اقدام‌های لازم برای دستگیری نامبرده در حال انجام است.

علی حسن پور تصریح کرد: مقتولان شامل سه دختر ۲۱، ۱۸ و ۱۴ ساله و مادر بزرگ ۷۵ ساله آن‌ها و یک جوان ۲۱ ساله بوده که در زمان قتل در منزل مقتولان حضور داشته است.

وی اضافه کرد: گفته می‌شود این جوان قصد ازدواج با یکی از این دختران را داشته است، قاتل از بستگان مقتولان بوده و انگیزه قتل با بررسی صورت گرفته تا این لحظه نارضایتی شدید قاتل از نحوه رفتار و عملکرد این خانواده بوده است.

انهدام باند اشرار مسلح

فرمانده انتظامی استان کرمان از انهدام باند اشرار مسلح در عملیات تکاوران پلیس در یگان تکاوری ۱۱۵ امام جواد (ع) شهرستان رودبار جنوب و هلاکت یک شرور خبر داد.

عبدالرضا ناظری افزود: مأموران یگان تکاوری ۱۱۵ امام جواد (ع) زهکلوت در حوزه شهرستان رودبار جنوب با باند چهار نفره اشرار مسلح درگیر شدند.

وی ادامه داد: اشرار مسلح به محض مشاهده پلیس ضمن فرار به سمت محورهای فرعی، همزمان به صورت مسلحانه با مأموران درگیر شدند که با آتش پرحجم تکاوران پلیس مواجه شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان کرمان تصریح کرد: در این عملیات یک شرور به هلاکت رسید که سابقه قتل جوان ۳۰ ساله در شهرستان کهنوج را در کارنامه سیاه خود دارد و علاوه بر هلاکت وی سه شرور دیگر که ۲ نفر از آنان نیز مجروح شده بودند، دستگیر شدند.

کد خبر 482394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.