طغیانی: تولید، شاه کلید حل مسائل کشور است

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: حدود ۳ سال است که مقام معظم رهبری بر مبحث تولید تاکید دارند و بر همین اساس رهبر انقلاب ۳ سال گذشته را به ترتیب رونق تولید، جهش تولید و تولید، پشتیبانی و مانع زدایی نام گذاری کردند.

مهدی طغیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد سال ۱۴۰۰ و نام‌گذاری سال جدید اظهار کرد: امروز یکی از شاه کلیدهای حل مسائل کشور مسئله تولید است؛ زیرا با توجه به وجود مشکل تورم، بیکاری و نوسان ارزی قطعاً مهم‌ترین راه‌حلی که می‌تواند این مسائل را برطرف کند مبحث تولید است.

وی افزود: حدود ۳ سال است که مقام معظم رهبری بر مبحث تولید تاکید دارند و بر همین اساس رهبر انقلاب ۳ سال گذشته را به ترتیب رونق تولید، جهش تولید و تولید، پشتیبانی و مانع زدایی نام گذاری کردند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه برخی موانع باعث شده که تولید در کشور به صورت مطلوب شکل نگیرد. برخی از این موانع از جنس مالی و بانکی هستند و برخی دیگر از این موانع علمی بوده و همچنین موانع فرهنگی نیز از مهمترین موانع تولید امروز کشور است.

طغیانی تصریح کرد: تولید نیازمند پشتیبانی قانونی است؛ بر همین اساس دو قانون رفع موانع تولید و تولید رقابت پذیر، ظرفیت‌های مناسبی را برای تولیدکنندگان ایجاد می‌کند، اما متأسفانه این دو قانون به صورت دقیق اجرا نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به موجب قانون رفع موانع تولید، هیئت مقررات زدایی با محوریت وزیر اقتصاد تشکیل شده است، اما متأسفانه مصوبات این هیئت به صورت دقیق اجرا نمی‌شود.

کد خبر 482388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.