شهروندان در ایام نوروز از حضور در آرامستان بندرعباس خودداری کنند

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس گفت: با توجه به ضرورت رعایت نکات بهداشتی از شهروندان گرامی تقاضا داریم در ایام نوروز از آمدن به بهشت زهرا (س) بندرعباس خودداری کنند.

علیرضا بهمن نژاد بندری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ضمن تشکر از مشارکت مردم برای مقابله با شیوع کرونا از زمان شروع این ویروس تا کنون با خدمتگزاران خود در مجموعه آرامستان بندرعباس بار دیگر از همشهریان می‌خواهیم به جهت جلوگیری از افزایش ابتلای افراد به بیماری کرونا در شهرستان بندرعباس از حضور در بهشت زهرا (س) و ایجاد تجمع در ایام نوروز خودداری کنند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه امورات دفن اموات مبتلا به بیماری کرونا در آرامستان بندرعباس انجام می‌شود، افزود: با توجه به انجام امورات غسل و دفن اموات کرونایی و بیماری‌های خاص و حاد تنفسی در آرامستان برای پیشگیری از گسترش این بیماری خطرناک محدودیت‌هایی برای حضور شهروندان ایجاد شده است.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس اظهار کرد: در راستای حفظ سلامت مردم لازم است برای تشییع اموات فقط اعضای نزدیک خانواده متوفی در بهشت زهرا (س) حضور یابند و همچنین از پخش هر گونه مواد خوراکی به عنوان خیرات در آرامستان خودداری شود.

بهمن نژاد بندری با قدردانی از مردم بندرعباس جهت مشارکت خوب در مقابله با ویروس کرونا، تاکید کرد: همانطور که شهروندان از زمان شروع کرونا تا کنون از حضور و تجمع در آرامستان بندرعباس خودداری کردند بار دیگر از همشهریان گرامی خواهشمندیم همکاری خوبی در این زمینه داشته باشند.

کد خبر 482365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.