آسمانی صاف؛ مهمان آخرین روز اسفند در اصفهان

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: ناپایداری‌های جوی در استان اصفهان در دو روز آینده تداوم دارد و آسمان بسیاری از مناطق در این مدت قسمتی صاف است و گاهی افزایش ابر، وزش باد به نسبتا شدید و وقوع بارش‌های پراکنده در مناطق غربی استان پیش‌بینی می‌شود.

حجت‌الله علی عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به استقرار جوی نسبتاً در استان اصفهان در دو روز آینده، اظهار کرد: آسمان بسیاری از مناطق در این مدت صاف و گاهی افزایش ابر، وزش باد به نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود و وقوع بارش‌های پراکنده در مناطق غربی در روزهای پایانی هفته دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به گذر موج‌های ضعیف و متناوب ناپایدار تا دو روز آینده، تصریح کرد: احتمال وقوع طوفان محلی، وزش بادهای شدید و خیزش گرد و خاک در استان وجود دارد.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق بین ۲ تا ۳ درجه کاهش دارد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۲۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و ۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: چوپانان با دمای ۲۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۵ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 482346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.