بدهی یک میلیارد تومانی ادارات به شهرداری بویین میاندشت

شهردار بویین میاندشت گفت: مطالبات شهرداری از نهادها و ادارات دولتی این شهر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است لذا بدهکاران به شهرداری نسبت به پرداخت بدهی‌ها اقدام کنند.

عبدالرضا سپیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه مطالبه شهرداری بویین میاندشت بابت عوارض کسب و پیشه ۵۰ میلیون تومان است که تاکنون ۲۰ میلیون تومان عوارض از سوی صاحبان کسب و پیشه پرداخت شده است، اظهار کرد: در سال ۹۹ واحدهای شهرسازی شهرداری ۶۴ پروانه کسب صادر کرده است.

وی افزود: در سال ۹۹ برای مالکان ۱۶۵ مورد اخطار صادر شده که به امضای مالکان رسیده است.

شهردار بوئین میاندشت گفت: یک‌هزار و ۱۵۰ مورد بازدید میدانی توسط کارشناسان شهرسازی از املاک شهری انجام شده که در مقایسه با سال ۹۸ افزایش داشته است.

وی افزود: سال ۹۹ چهار هزار و ۶۵۶ فیش نوسازی برای مالکان ساختمان صادر شده است که تعداد ۵۸۴ مورد آن تاکنون وصول شده است.

سپیانی اظهار کرد: مجموع مطالبات عوارض نوسازی شهرداری بویین میاندشت ۸۳۰ میلیون تومان است که ۵۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان آن وصول شده است و از این میزان مبلغ وصول شده ۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان مربوط به خدمات پسماند و ۱۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان آن مربوط به سایر عوارض نوسازی است.

وی گفت: مطالبات شهرداری از شهروندان بابت عوارض نوسازی ۸۳۰ میلیون تومان است که ۵۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان آن تاکنون وصول شده است

سپیانی با بیان اینکه مطالبات شهرداری از نهادها و ادارات دولتی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است، تاکید کرد: برای توسعه عمران شهر شهرداری باید بودجه داشته باشد لذا به بدهکاران شهرداری توصیه می‌شود نسبت به پرداخت بدهی‌ها اقدام کنند.

کد خبر 482339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.