خسارت ۵۰ میلیون تومانی آتش سوزی به یک واحد مسکونی در آستارا

سرپرست واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا گفت: در آستانه نوروز بی احتیاطی یک کودک در هنگام روشن کردن آتش در این شهر، باعث آتش سوزی طبقه همکف یک واحد مسکونی و ۵۰ میلیون تومان خسارت به مالک آن شد.

بابک لطف جویی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در آستانه نوروز بی احتیاطی یک کودک در هنگام روشن کردن آتش در طبقه همکف یک واحد مسکونی در فاز یک شهرک عباس آباد باعث سرایت حریق به پرده و آتش سوزی گسترده شد.

وی تصریح کرد: در این حادثه، چندین کیلو انواع آجیل که در واحد مسکونی نگهداری می‌شد و دو عدد دار قالی چوبی و فلزی در آتش سوخت و مالک آن را ۵۰ میلیون تومان دچار خسارت کرد.

سرپرست واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا خاطرنشان کرد: متأسفانه این واحد مسکونی فاقد بیمه آتش سوزی و حوادث بود.

وی خاطرنشان کرد: حوادث چهارشنبه سوری امسال در آستارا پنج مصدوم و ۲۵ مورد آتش سوزی بر جا گذاشت. و تمامی مصدومان به صورت سرپایی توسط عوامل اورژانس درمان شدند.

لطف جویی اضافه کرد: بیشتر آتش سوزی‌ها چهارشنبه سوری لاستیک و آسفالت بود. که با حضور مأموران آتش نشانی به سرعت مهار شد.

وی یادآور شد: ۱۷ نیروهای این واحد با شش خودروی سنگین، نیمه‌سنگین و امدادی و دو تانکر آب‌رسان از غروب سه شنبه در سه نقطه شهر آستارا مستقر شدند و آماده اطفا حریق‌های احتمالی بودند.

سرپرست واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا خاطرنشان کرد: نیروهای واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا به منظور خدمات رسانی به شهروندان، تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ در حالت آماده باش کامل هستند.

لطف جویی تاکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، شهروندان با رعایت نکات ایمنی و حفظ سلامتی خود و دیگران در ایام نوروز در خانه بمانند و از ترددها غیر ضروری در سطح شهر پرهیز کنند.

به گزارش ایمنا، شهر بندر مرزی آستارا با ۹۱ نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است

کد خبر 482314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.