پروژه‌های عمرانی اصفهان بدون وقفه اجرا می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیران شهری با وجود همه موانع و مشکلات اقتصادی، اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی را بدون وقفه در دستورکار دارند.

به گزارش ایمنا، علیرضا نصراصفهانی امروز (جمعه) در مراسم گشایش پل شماره یک از مسیر شرق به جنوب مجموعه تقاطع‌های غیرهمسطح شهید سلیمانی، این اقدام را در آستانه عید نوروز، هدیه‌ای ارزشمند برای شهروندان اصفهان دانست و اظهار کرد: بسیار خوشحالیم که در آستانه سال نو شاهد تحقق یکی از وعده‌های مدیریت شهری بودیم و یک پل از پروژه بزرگ مجموعه پل‌های شهید سلیمانی برای استفاده مردم با ملاحظات ترافیکی و دستورات پلیس راهور گشایش یافت و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه اصفهان یکی از شهرهای حساس کشور از جهات مختلف است، افزود: هر فعل و انفعالی در این شهر به دقت رصد می‌شود، زیرا این شهر مملو از نخبگان، خبرگان و کارشناسان است و اگر مواردی مدنظر آنها باشد این موارد را به مسئولان گوشزد می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ضرورت احداث مجموعه پل‌های شهید سلیمانی را مورد اتفاق نظر مدیریت شهری ذکر کرد و ادامه داد: این پل طبق زمانبندی انجام شده به پایان رسیده و امیدواریم با برطرف شدن کاستی‌های اندک موجود هر چه سریع‌تر تمام مجموعه پل‌ها در اختیار مردم اصفهان قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه مدیران شهری با وجود همه موانع و مشکلات اقتصادی، اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی را بدون وقفه در دستورکار دارند، اضافه کرد: راه‌اندازی بخشی از پل‌های شهید سلیمانی نشان دهنده اهتمام کارگران، مدیران و مهندسان شهرداری است و لازم می‌دانم از همه دست اندرکاران این پروژه تشکر کنم.

کد خبر 482276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.