مجموعه پل‌های شهید سلیمانی، مصنوعی بی‌نظیر برای چند استان کشور است

شهردار اصفهان گفت: با احداث مجموعه پل‌های شهید سلیمانی نه تنها مردم اصفهان بلکه مردم شهرهای دیگر ایران مانند شهرهای یزد، شیراز، زاهدان و بندرعباس که از این مسیر با زحمت و خطر عبور می‌کردند نیز خوشحال می‌شوند.

به گزارش ایمنا، قدرت‌الله نوروزی امروز (جمعه) در مراسم گشایش پل شماره یک از مسیر شرق به جنوب مجموعه تقاطع‌های غیرهمسطح شهید سلیمانی، اظهار کرد: با تکمیل این پل طبق برنامه زمان بندی، همزمان با اعیاد شعبانیه و در آستانه سال جدید، قول ما به مردم محقق شد و این پل در مدار خدمت قرار گرفت.

وی با بیان اینکه طبق وعده‌های قبلی به شهروندان، مسیر حرکت انقلاب عمرانی همچنان، حتی در آخرین روز سال و ایام تعطیل در کلانشهر اصفهان ادامه دارد، افزود: پل‌های دیگر این پروژه نیز پس از رفع نواقص و نصب علائم راهنمایی و رانندگی در آینده نزدیک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از ایجاد اختلال در رفت و آمد خودروها، اکنون این مسیر باز شده است، اما افتتاح رسمی با حضور مقامات ملی در آینده‌ای نزدیک و در قالب برنامه‌ای ویژه انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: به مردم اصفهان قول داده شده بود که این پل تا پیش از پایان سال به اتمام برسد که این وعده امروز محقق شد؛ این حرکت به معنی برقراری نظم، نشانگر کار بر اساس برنامه و مبین تلاش کارگران و مهندسان به صورت شبانه روزی است.

نوروزی گفت: اتمام پل شهید سلیمانی در زمان وعده داده شده باور کردنی نبود اما امروز خدا را شاکریم که این پل با همت و تلاش شبانه روزی کارگران، مهندسان و مدیران شهرداری و مجموعه مدیریت شهری، در یک مسیر برنامه‌ریزی شده بهره‌برداری شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بهره‌برداری از یک پل مجموعه پل‌های شهید سلیمانی انجام می‌شود، افزود: برای تکمیل نهایی این پروژه لازم است برخی علائم نصب شود، با این وجود سه پل از چهار پل باقیمانده در آستانه تکمیل است و تنها یکی از پل‌های باقیمانده به دلیل آزادسازی‌هایی که دارد همچنان تکمیل نشده است.

شهردار اصفهان ادامه داد: اگر قصد داشته باشیم یک کار جهادی، انقلابی، برنامه‌ریزی شده، دقیق و حساب شده از پروژه‌های بزرگ شهرداری را نام ببریم، پروژه تقاطع غیرهمسطح سردار شهید سلیمانی نمونه آن است؛ اجرای این پروژه یک کار بسیار بزرگ برای تسهیل رفت و آمد خودروهای سبک و سنگین از همه جبهه‌های شهر، از شمال به جنوب و از شرق به غرب به شمار می‌آید.

وی تاکید کرد: با احداث مجموعه پل‌های شهید سلیمانی نه تنها مردم اصفهان بلکه مردم شهرهای دیگر ایران مانند شهرهای یزد، شیراز، زاهدان و بندرعباس که از این مسیر با زحمت و خطر عبور می‌کردند نیز خوشحال می‌شوند.

نوروزی اضافه کرد: این خدمتی است که مجموعه مدیریت شهری اصفهان با همت والای اعضای شورای شهر در دو سال گذشته انجام داده و منجر به خلق یک مصنوع بسیار بی‌نظیر شده و تقدیم همه شهروندان می‌شود.

وی گفت: در آینده نزدیک شاهد افتتاحیه‌های بزرگ دیگری در مسیر حلقه حفاظتی شهر اصفهان خواهیم بود و امیدوارم این انجام وظیفه هدیه خوبی برای همه مردم اصفهان باشد.

کد خبر 482270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.