استقبال از بهار با نوروزخوانی و جشنواره تخم مرغ رنگی در آمل

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری آمل گفت: نوروزخوانی و جشنواره تخم مرغ رنگی از برنامه ‏های استقبال از بهار در شهر آمل است که در جهت ایجاد نشاط اجتماعی صورت می گیرد.

حسنعلی متان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ویژه برنامه نوروزخوانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری آمل در آستانه نوروز تصریح کرد: برنامه نوروز خوانی در روزهای گذشته با دعوت از چند گروه هنرمندان شهرستان در مناطق مختلف شهر آمل در حال اجرا است و با اجرای نوروز خوانی فرا رسیدن بهار طبیعت و نوروز ۱۴۰۰ را به شهروندان این مناطق نوید دادند.

وی افزود: ویژه برنامه نوروزخوانی سازمان فرهنگی شهرداری با هدف ایجاد شور و شادی در میان شهروندان در آستانه فصل بهار و حفظ این کهن برای شهروندان تا پیش از نوروز ۱۴۰۰ صبح و عصرها در مناطق مختلف شهر اجرا می‌شود.

متان تصریح کرد: هنرنمایی کودکان آملی در جشنواره نوروزی رنگ آمیزی تخم مرغ از سوی سازمان فرهنگی شهرداری آمل نیز از دیگر برنامه‌های این شهرداری در آستانه نوروز ۱۴۰۰ بود.

وی گفت: جشنواره نوروزی رنگ آمیزی تخم مرغ به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری آمل و همراهی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیأت مدیره شهرک آفمان بلوار آزادگان و استقبال خوب کودکان و نوجوانان در این شهرک با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

کد خبر 482217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.