راه اندازی کاروان های نوروزی در محلات ساری

شهردار ساری از راه اندازی کاروان های نوروزی در محلات این شهر خبرداد.‏

به گزارش ایمنا، حمیدرضا مرادی اظهار کرد: کاروان نوروزی شهرداری ساری از صبح پنجشنبه ۲۷ اسفند اجراهای خود را در پارک محله‌ای رسالت و پارک محله‌ای اتحاد در منطقه سه شهری آغاز کرد و پس از آن از خانه شهروندی ۲۲ بهمن به سمت انتهای این محله (کوی استاد شهریار) و سالن ورزشی مرحوم بهروش به سمت ۷۵ دستگاه برنامه‌های آئینی و موسیقی محلی را برای مردم به نمایش گذاشت.

وی افزود: مسیر برگزاری کاروان نوروزی در شرق ساری صبح روز جمعه ۲۹ اسفندماه از ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر از مبدأ ورودی خیابان امام‌زاده عباس (ع) به سمت پارکینگ امام‌زاده عباس (ع)، پارکینگ امام‌زاده عباس (ع) به سمت خیابان جهان‌پیما و خیابان اصلی زغال چال برگزار شده است.

مرادی گفت: جمعه ۲۹ اسفند از ساعت ۱۵ تا ۱۸ عصر اهالی شمال شهر میزبان کارناوال نوروزی در این منطقه هستند و بوستان مادر به سمت کوی بهار، مجتمع مسکونی شش‌صد دستگاه و کوی سیدالشهدا به سمت قُرق مسیر اجرای جشن نوروزی شهرداری ساری است.

این مسئول یادآور شد: شهرداری ساری با برگزاری کاروان نوروزی در ۱۰ محله مرکز استان آغاز نوروز سال ۱۴۰۰ را جشن می‌گیرد.

وی عنوان کرد: شهرداری مرکز مازندران در راستای فعالیت‌های نوروزی و عیدانه ۱۴۰۰ در ۱۰ محله شهر ساری برای ایجاد نشاط و پویایی در بین مردم شهر و آمادگی برای نوروز باستانی ویژه‌برنامه نوروز خوانی را اجرا می‌کند.

شهردار ساری تصریح کرد: کاروان آغاز جشن سال جدید از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر و ۱۵ تا ۱۸ عصر در روزهای پنجشنبه و جمعه (۲۸ و ۲۹) اسفندماه برگزار می‌شود و این برنامه با رویکرد ایجاد نشاط در فضای محله‌ای، انتقال پیام شادباش عید است که با شیوه برنامه نوروز خوانی با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی انجام خواهد شد.

کد خبر 482216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.