طرح زوج و فرد خودروها در نوروز برقرار است

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی در روزهای منتهی به پایان سال و تعطیلات سال جدید را تشریح کرد.

مسعود بنده خدا، در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در روزهای منتهی به پایان سال اتوبوسرانی با حداکثر ظرفیت خود حدود ۸۰۰ دستگاه تا ساعت ۲۲.۳۰ فعال است، این فعالیت در ایام نوروز نیز ادامه دارد و با ظرفیت یک سوم اتوبوس‌ها به شهروندان خدمات رسانی می‌کنند.

وی ادامه داد: در صورت افزایش تعداد مسافران در تعطیلات با گذشت زمان و به مرور تا ۵۰ درصد میزان ناوگان افزایش یافته تا دغدغه‌ای در این خصوص وجود نداشته باشد.

مترو تا یکم فروردین خدمات ارائه می‌دهد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان با اشاره به فعالیت مترو در روزهای پایانی سال ۹۹ و سال جدید تصریح کرد: فعالیت مترو نیز تا یکم فروردین سال جدید ادامه داشته و از ساعت ۶ صبح تا ۹ شب به همشهریان سرویس می‌دهد، سپس در فاز اول تعطیلی مقطعی را در مترو تا ۵ فروردین خواهیم داشت و بعد از این تاریخ در خصوص آغاز به کار مجدد آن تصمیم گیری می‌شود؛ این امکان وجود دارد بر اساس تصمیمات معاونت حمل و نقل آغاز به کار مجدد مترو اصفهان حتی از ۱۴ فروردین باشد.

تخلفات رانندگان تاکسی از طریق نرم افزار ساباتا ثبت می‌شود

بنده خدا در خصوص فعالیت تاکسی‌ها و سازمان تاکسیرانی در شهر اصفهان تصریح کرد: سازمان تاکسیرانی کلیه فعالیت‌های نظارتی خود را حتی در تعطیلات انجام می‌دهد و تخلفات رانندگان از طریق نرم افزار ساباتا ثبت و موضوع تخلف به صورت پیامکی به رانندگان اعلام خواهد شد، همچنین کلیه فعالیت‌ها در خصوص نظارت بر نرخ کرایه، اجرای پروتکل‌های بهداشتی و وضعیت ظاهری خودروها و حتی رعایت سوار شدن سه نفر سرنشین در تاکسی‌ها از نظر بازرسان سازمان تاکسیرانی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: طرح‌های عمرانی همچون اصلاح هندسی ها و ادامه اصلاح مسیرهای دوچرخه و…همچنان در ایام عید در دست پیگیری و فعال خواهد بود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه طرح زوج و فرد در ایام نوروز همچنان برقرار است اظهار کرد: نکته مهم قابل ذکر این است طرح زوج و فرد در ایام نوروز همچنان فعال و برقرار است، این در حالی است که طرح منع تردد شبانه که از ساعت ۹ شب نیز اجرا خواهد شد و از شهروندان تقاضا دارم برای کاهش شیوع کرونا و سلامتی یکدیگر اجرای این طرح را نیز جدی بگیرند.

کد خبر 482164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.