قتل جوان ۲۵ ساله در نزاع دست جمعی

کشف بیش از ۲هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان کالای قاچاق، دستگیری کلاهبرداران اسکیمری، انهدام سه باند جعل اسناد و کلاهبرداری، حیات دوباره قاتل با گذشت اولیای دم، پنج کشته در سانحه رانندگی و قتل در نزاع دست جمعی را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به کشف دو هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق به همت مرزبانان، از تدوین سند تحولی برای هوشمندسازی مرزی خبر داد.

احمد علی گودرزی افزود: در طول یک سال گذشته شرایط کشور ما نیز متأثر از شیوع این ویروس منحوس بود و در این میان شاهد بودیم که نیروی انتظامی دوشادوش کادر پزشکی، پرستاری و درمانی کشور به مردم خدمات ارائه و برای قطع زنجیره انتقال این ویروس در کنار انجام وظایف ذاتی و قانونی خود به ایفای نقش پرداخت.

وی با اشاره به وجود هشت هزار و ۷۵۵ کیلومتر مرز آبی، خشکی و دریایی در کشور، گفت: مرزبانان غیور و دلاور در تأمین امنیت کشور به شکل مؤثری نقش آفرینی می‌کنند، با توجه به حساسیت در مرزها، مسؤولیت حراست و حفاظت از حدود و ثغور سرحدات مرزی بر عهده فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی است.

دستگیری کلاهبرداران اسکیمری

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز گفت: یک مشاور املاک که با کپی اطلاعات کارت بانکی مشتریان با دستگاه اسکیمر از حساب ۲۲ نفر پول برداشت کرده بود، دستگیر شد.

سید مجید فیض جعفری اظهار کرد: تعدادی از شهروندان منطقه مهرشهر کرج به پلیس فتا استان البرز مراجعه و مدعی شدند در حالی که کارت عابر آنها در اختیار خودشان بوده، از حسابشان برداشت می‌شود و بلافاصله بررسی موضوع در دستورکار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که برداشت به صورت اینترنتی نبوده و به صورت فیزیکی از طریق دستگاه پوز از حساب مال باختگان در دو طلافروشی وجوه برداشت شده که مأموران به کپی اطلاعات کارت بانکی مال باختگان از طریق اسکیمر شک کردند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی متوجه شدند، متهمان با استقرار یک دستگاه اسکیمر در یک مشاور املاک در مهرشهر کرج، ابتدا اقدام به سرقت اطلاعات و کپی کارت بانکی بیش از ۲۲ نفر از شهروندان کرده و سپس مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از حساب آن‌ها برداشت کرده‌اند.

انهدام ۳ باند جعل اسناد و کلاهبرداری

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: با تلاش حفاظت اطلاعات دادگستری استان سه باند جعل اسناد رسمی، جعل الکترونیکی و کلاهبرداری و مدعی نفوذ در دستگاه قضائی شناسایی و منهدم شدند.

حجت الاسلام صادق مرادی اظهار کرد: دستگاه قضائی در مسیر تحول خود در حال برخورد جدی و بدون اغماض با تخلفات درون دستگاهی است و اکنون بیش از هر زمان دیگری عزم خود را برای مبارزه با فساد جزم کرده است.

وی ادامه داد: طی پنج ماه اخیر حفاظت و اطلاعات دادگستری خوزستان سه باند جعل اسناد رسمی، جعل الکترونیکی و کلاهبرداری و مدعی نفوذ در دستگاه قضائی خوزستان شناسایی و منهدم شده است.

حیات دوباره قاتل با گذشت اولیای دم از قصاص

یک قاتل اردبیلی با گذشت اولیای دم از قصاص به مناسبت با فرارسیدن اعیاد شعبانیه نجات یافت. این اقدام با پیگیری‌های رئیس کل دادگستری استان، دادستان مرکز استان، مدیرکل زندان‌های استان و نیز تلاشگران عرصه صلح و سازش در کارگروه جهادی بخشایش دادگستری استان و کمک خیرین انجام شد.

این مرد ۶۰ ساله که با ارتکاب قتل عمدی به قصاص محکوم شده و از سال ۱۳۸۸ تاکنون در زندان محبوس بود، با گذشت اولیای دم به زندگی دوباره برگشت.

۵ کشته در سانحه رانندگی

مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه سواری پراید و کامیون ایسوزو در محور باغملک به هفتکل پنج نفر جان خود را از دست دادند.

محمد حسین یاور احمدی اظهار کرد: این سانحه رانندگی در حدفاصل دوراهی پیرموسی به وقوع پیوست و در این سانحه پنج نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر نیز دچار مصدومیت شد.

قتل جوانی در نزاع دست جمعی

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: پس از وقوع یک مورد نزاع گسترده و دسته جمعی در شهرک دولت آباد، مأموران این کلانتری به سرعت راهی محل شدند.

وی ادامه داد: در همین راستا هفت نفر از عوامل اصلی درگیری دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، بر اثر این درگیری دو نفر زخمی شدند و به بیمارستان منتقل شدند که یکی از آن‌ها که جوان ۲۵ ساله‌ای بود به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

کد خبر 482152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.